اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

واکنش‌ها به عصبانیت ضد انقلاب از جشن میلیونی غدیر

حملات به میهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی صورت می‌پذیرد که در طول برگزاری این جشن، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت‌کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر را به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل کردند.

واکنش‌ها به عصبانیت ضد انقلاب از جشن میلیونی غدیر

فارس پلاس؛ واکنش کاربران - مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر تهران در حالی برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد. مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر تهران در حد فاصل میدان امام حسین تا میدان آزادی از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۶ تیر با فعالیت ۲۳۰۰ موکب، ۶۰ استیج مردمی، ده‌ها شهربازی کوچک، و چهار استیج بزرگ در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی و انقلاب و میدان آزادی برپا شد.

از سوی دیگر، ضد انقلاب داخلی و خارجی که مردم ایران را دین گریز معرفی می‌کردند، حضور میلیونی مردم در جشن غدیر را با شبهات و اظهارات بی مبنا مورد هجمه قرار دادند که با واکنش کاربران توییتری همراه شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول