اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خانه نشاط در یزد را بیشتر بشناسید+ عکس

اقامتگاه بوم گردی «خانه نشاط» از جمله مکان‌های دینی و جذاب شهر میراث جهانی یزد است که هر ساله مسافران خارجی و ایرانی زیادی را میزبانی می‌کند.

خانه نشاط در یزد را بیشتر بشناسید+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین فرا رسیدن فصل تابستان، بازار مسافرت‌های خانوادگی گرم می‌شود و خانواده‌ها سعی می‌کنند مقصدهایی جذاب، تازه و البته کم هزینه را برای مسافرت انتخاب کنند.

از جمله راهکارهای کم کردن هزینه‌های سفر کاهش هزینه‌های اقامتی است که این روزها با افزایش قیمت‌ها اهمیت بیشتری هم پیدا کرده، بوم گردی‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای ارزون و البته خاطره انگیزه که استان و شهر یزد توی این بخش قصه‌ها و جاذبه‌های زیادی دارد.

شهر میراث جهانی یزد از جمله مقاصد جذاب و دیدنی سفرهای خانوادگی که هر ساله میزبان بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی بوده و بومگردی‌های خاص، جذابیت سفر به یزد را چند برابر کرده است.

اقامتگاه بوم‌گردی «خانه نشاط» از جمله ظرفیت‌های گردشگری شهر یزد است که با قدمتی حدود ۱۰۰ سال مسافران زیادی را میزبانی می کند.

بومگردی نشاط، پس از بازسازی‌های انجام شده جهت پذیرایی از گردشگران در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید، این اقامتگاه دارای ۴ باب اتاق است که هر کدام از آنها رو به حیاطی نقلی و با نشاط باز می‌شود.

موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه خانه نشاط، امکان دسترسی آسان به اماکنی نظیر، میدان ساعت، مجموعه امیر چقماق، موزه آب و مسجد جامع را فراهم آورده است.

همچنین از خانه نشاط یزد با پیمودن حداکثر مسافت ۱.۵ کیلومتر می‌توان از زندان اسکندر، خانه لاری‌ها و بازار مسگرها نیز بازدید کرد.

گفتنی است، خانه نشاط در یزد، تقاطع مسجد جامع، خیابان مهدی، کوچه ۴۸، پلاک شش واقع شده است و متقاضیان می توانند برای کسب اطلاع از دیگر خدمات این بومگردی با شماره تماس ۰۹۱۰۳۰۹۸۴۳۴ و ۰۳۵۳۶۲۲۶۰۵۰ ارتباط بگیرند.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول