اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ساعی: بزرگی جوان باآتیه‌ای است و به پاک بودن او اطمینان داریم

رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در منزل بزرگی گفت: دانیال از جوانان باآتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم.

ساعی:  بزرگی جوان باآتیه‌ای است و به پاک بودن او اطمینان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان امروز (جمعه) به همراه عالیشان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران، فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران و سرمربی تیم ملی نوجوانان و حیدری رئیس هیات تکواندو بابل با حضور در منزل دانیال بزرگی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان و با خانواده وی دیدار و گفت و‌گو کردند.

در این دیدار مشکلات این قهرمان با اخلاق کشورمان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد برخی با کمک مسئولان این مشکلات مرتفع گردد. بر همین اساس مشکل شغل وی رفع و از صبح فردا در محل کار خود حضور خواهد داشت. ضمن اینکه با مساعدت رئیس فدراسیون و همکاری هیات تکواندو استان، وی به زودی در کلاس های مربیگری شرکت کرده و پس از دریافت مدرک مربیگری، به آموزش تکواندو خواهد پرداخت. 

ساعی در حاشیه این دیدار، گفت: دانیال از جوانان با آتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم و از والدین او برای تربیت این جوان افتخارآفرین تشکر کنم. اینجا هستم به او و خانواده اش بگویم که فدراسیون از تمام توان خود برای دفاع از این قهرمان ارزنده و با اخلاق استفاده می کند. 

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در ادامه عنوان کرد: همه اسناد و مدارکی را که جهت دفاع لازم بود را تهیه و ارسال کرده ایم، تستی که ماموران وادا از دانیال و اعضای تیم در داخل کشور و پس از بازگشت تیم ملی گرفته شد، منفی بوده و اگر لازم باشد وکیل خواهیم گرفت تا این کار به نتیجه برسید. 

پرافتخار ترین المپین ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانیال قول داده به ما که طلای المپیک را کسب کند. با اراده و انگیزه ای که دارد مطمئن هستم می تواند به اهداف بزرگ خود دست پیدا کند. کمک می کنیم حکم مربیگری خود را بگیرد تا هم شاگردانی مانند خودش آموزش و هم تمرینات شخصی اش را ادامه دهد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول