اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

داماد و مادر زن سارق در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری داماد و مادر زن سارق که اقدام به سرقت از منازل شهروندان اصفهانی می‌کردند، خبرداد.

داماد و مادر زن سارق در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد مشابه در یکی از مناطق شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۰ اصفهان با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ سارق را که رابطه خویشاوندی داماد و مادر زن با یکدیگر داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بساطی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرده که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان به شهروندان توصیه کرد ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول