اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده‌ است

امام جمعه اراک گفت: عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده‌ است بر همین اساس پیام غدیر که مملو از معارف، فقه، فرهنگ، کلام و اخلاق است، باید به درستی در جامعه تبیین شود.

عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: عید غدیر روح اعیاد اسلامی است و تبلور عملی عید را در غدیر می توان دید.

وی تصریح کرد: امروز جای جای ایران اسلامی شاهد برپایی جشن‌های با شکوه غدیر بود که این نشان دهنده ارادت مردم به اهل بیت است. 

امام جمعه اراک گفت: عید غدیرخم آینده اسلام را بیمه کرده‌ است بر همین اساس پیام غدیر که مملو از معارف، فقه، فرهنگ، کلام و اخلاق است، باید به درستی در جامعه تبیین شود.

 دری نجف آبادی مهم‌ترین رسالت واقعه غدیر را  تبیین ولایت و ولایت پذیری برشمرد و ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان پرچمدار اسلام نقش سنگین‌تری دری تبیین واقعه غدیر دارد.

وی تصریح کرد: برپایی جشن‌های غدیر باید همراه با درک واقعی پیام غدیر که همان ولایت‌پذیری است، باشد و همه باید  در زنده نگه داشتن غدیر تلاش خود را به کار گیرند.

دری نجف‌آبادی در ادامه بر ضرورت صیانت دولت از سفره و غذای مردم تاکید و اظهار کرد: دولت باید بکوشد مشکل گرانی را برطرف و اقلام مورد نیاز مردم به ویژه مرغ را به اندازه کافی تامین کند.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید ابتدا مدیریت در تولید و توزیع گوشت مرغ و قرمز را جدی گرفته و اجازه ندهند افزایش بی ضابطه قیمت مرغ و گوشت بر مشکلات معیشتی مردم بی‌افزاید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول