اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیرغدیر | افتتاح زورخانه خیر ساز بادرود+تصاویر و فیلم

همزمان با عید سعید غدیر خم ،زورخانه خیر ساز قمر بنی‌هاشم بادرود افتتاح شد.

امیرغدیر | افتتاح زورخانه خیر ساز بادرود+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم  با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه بادرود و جمعی از مسؤولان و ورزشکاران، زورخانه خیر ساز قمر بنی‌هاشم بادرود افتتاح شد.

 

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این آئین اظهار کرد: بهشت خیرین در استان اصفهان است، امروز روز عید غدیر خم در شهر بادرود زورخانه خیرساز به بهره‌برداری رسید حضور خیرین باعث خیرات و برکات متعددی است که در حوزه ورزش اتفاقات خوب و فاخری افتاده و امروز در شهر بادرود به دستان توانای حاج رضا گودرزی این مکان مقدس ساخته‌ و به مردم خوب شهر بادرود تقدیم شد.

 

وی بابیان اینکه ورزش زورخانه‌ای موجب تقویت فرهنگ پهلوانی خواهد شد، تصریح کرد: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، به‌عنوان میراث معنوی ایرانیان شناخته می‌شود و با قدمت باستانی  در تفکرات و عقاید تک‌تک مردم ایران جا خوش کرده است و بدون شک، پهلوانان در ورزش جسم و ورزش روح خبره هستند.

رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح زورخانه قمر بنی‌هاشم بادرود اظهار کرد: حقیقتاً امروز خیرین در همه حوزه‌ها فعالیت چشمگیر و قابل‌تقدیری دارند و این زورخانه هم به همت بلند پهلوان رضا گودرزی ساخته و به بهره‌برداری رسید.

 

وی افزود: اعتبارات تخصیص‌یافته به حوزه ورزش بادرود تحقق‌نیافته و انتظار می‌رود دولت توجه ویژه‌ای به موضوع ورزش داشته باشد، متأسفانه پروژه‌های ورزشی منطقه ما به خاطر کمبود اعتبار تکمیل‌نشده و امیدواریم این طرح‌ها تا سال آینده با تامین اعتبار لازم به پایان برسد و در اختیار جوانان قرار گیرد.

رضا گودرزی خیری که هزینه ساخت این زورخانه را پرداخت کرده در این آیین اظهار کرد: به خاطر توسعه فرهنگ پهلوانی و کارهای خیری که در زورخانه‌ها شکل می‌گیرد تصمیم گرفتیم که این زورخانه را ساخته و تقدیم جوانان و ورزشکاران این شهر کنم.

وی افزود: در این زورخانه علاوه بر ورزش باستانی، سنت‌های زیبای فرهنگ زورخانه‌ای مانند گلریزان برای کمک به افراد آبرومند دارای نیاز مالی انجام خواهیم داد.

 زورخانه قمر بنی‌هاشم بادرود در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۲۰ متر مربع با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال ساخته‌ شده است.

 

 

پایان پیام/۶۳۰۲۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول