اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

حضور شرکت مبلمان تندیس اعتماد در سی دومین نمایشگاه مبلمان اداری

شرکت مبلمان تندیس اعتماد «تراست سیت» فعال در حوزه تولید انواع مبلمان اداری از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با هدف و شعار پیشرو بودن آغاز کرد.

حضور شرکت مبلمان تندیس اعتماد در سی دومین نمایشگاه مبلمان اداری

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت مبلمان تندیس اعتماد «تراست سیت» فعال در حوزه تولید انواع مبلمان اداری از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با هدف و شعار پیشرو بودن آغاز کرد. این مجموعه طی ۱۴ سال گذشته توان خود را در مسیر ارتقاء کیفیت محصولات خود بکار گرفته تا جایی که با بازار کشورهای حوزه خلیج فارس وارد فاز همکاری و صادرات شد.

شرکت مبلمان تندیس اعتماد تحت عنوان تراست سیت در حوزه تولیدات صندلی، میز، میز کنفرانس، پارتیشن و... با ۱۷۰ نیروی کار مستقیم و ۱۰ نصاب فعال است.

اغلب نیروهای انسانی فعال در شرکت را جوانان تشکیل داده‌اند. بنا بر این گزارش؛ اغلب تولیدات تراست سیت با تکیه بر قطعات داخلی با بهترین کیفیت به دست جامعه هدف می‌رسد.

از طرفی تمام مراحل تولید از آهنگری، رنگ و آبکاری تا تزریق فوم و کارتن سازی توسط خود مجموعه انجام شده و با هدف ارتقاء کیفیت از برون سپاری ممانعت شده است.

این شرکت در سی و دومین نمایشگاه مبلمان ادارای با هدف شناخت سلیقه مخاطب و توسعه بازارهای صادراتی شرکت کرده است؛ نمایشگاه یاد شده از تاریخ ۱۴ تیرماه لغایت ۱۷ همین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در نمایشگاه‌ بین‌المللی برقرار است. پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول