اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جشن میلیونی غدیر در شهرهای یمن+ تصاویر

ده‌ها شهر یمن امروز صحنه حضور میلیونی مردم در برپایی جشن بزرگ غدیر بود.

جشن میلیونی غدیر در شهرهای یمن+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، میلیون‌ها نفر از مردم یمن امروز (پنج شنبه) در شهرهای مختلف این کشور در میادین اصلی گرد هم آمده و مراسم باشکوه عید غدیر را برگزار کردند.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، حاضرین در این جشن بزرگ، ضمن سر دادن سرودهای دسته‌جمعی با شکوه، در راستای ادامه مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی و ائتلاف سعودی تا آزادی کامل یمن شعار دادند.

شهرهای مختلف استان صنعاء، الحدیده، المحویت، صعده، إب، الضالع، ذمار، الجوف، حجه، ریمه، البیضاء، مأرب و عمران که تحت کنترل دولت نجات ملی قرار دارد، شاهد این مراسم بزرگ بود.

همچنین شب گذشته نیز آسمان صنعاء شاهد نور افشانی و جشن شبانه بود، راهپیمایی خودروها با لامپ‌های سبز رنگ نیز جلوه خاصی به معابر شهر داده بود. امروز غروب نیز سید عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب یمن نیز قرار است سخنرانی کند.

این مراسم که از سال ۲۰۱۵ به این سو هر ساله برگزار می‌شود، در سال‌های اخیر با شکوه ویژه‌ای برپا شده و فضایی مملوء از حب علی و آل علی (علیهم السلام) در شهرهای یمن به وجود آورده است.

 

 

مراسم عید غدیر در صعده

 

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول