اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهدای دهمین سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ورامین

آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین با حضور مددجویان این کمیته و مسئولین شهرستان ورامین برگزار شد.

اهدای دهمین سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، پیش از ظهر امروز دهمین آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین با حضور مددجویان این کمیته و مسئولین شهرستان ورامین برگزار و در مرحله اول سال جاری 12 سری جهیزیه اهدا شد.

محمدرضا مددی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین در این مراسم با اشاره به اینکه تمامی این جهیزیه های تهیه شده تولید ملی است، گفت: در این جهیزیه ها شامل دوازده سری از اصلی ترین احتیاجات یک جهیزیه که توسط خیرین تهیه شده، گنجانده شده است.

وی افزود: ۱۸۲ سری جهیزیه در سال قبل توسط این نهاد به نوعروسان در شهرستان ورامین اهدا شد و 32 مورد هدیه ازدواج نیز به پسران در شرف ازدواج اهدا شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم اظهار کرد: یکی از بهترین اقدامات عید غدیر، همین شاد کردن دل مؤمنین است، کارهای عام المنفعه درس های اهل‌بیت(ع) به ما است و لازم است تداوم این برنامه ها بصورت جدی تر و غنی تر دنبال شود.

وی افزود: ازدواج، فرزندآوری و تشکیل خانواده لازمه وضعیت کنونی کشور است و فرزندان صالح برای تداوم فرهنگ اهل‌بیت(ع) و پشتیبان منافع کشور برای ما یک امر بی بدیل است.

حسین نوش‌آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تامین حداقل امکانات افراد بی بضاعت برای خیرین و مسئولین یک الزام و توفیق است، کمک کردن برای تشکیل خانواده منسوب به دین و فرهنگ اهل‌بیت(ع) است و این گونه اقدامات در حال حاضر می تواند عقب ماندگی ما را در حوزه جوانی و جمعیت به سمت جلو هدایت کند.

مجید درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه ورامین در این مراسم حمایت دولت از نهادهای حمایتی را ویژه دانست و بیان کرد: در نگاه جامع دولت، به نهادهای حمایتی و افراد با درآمد پایین با نگاه ویژه پرداخته شده است و لازم است در کنار دولت نیز خیرین محترم در این مسیر گام هایی که منجر به برگزاری چنین رویدادهایی شود را محکم تر بردارند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول