اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مذاکره محرمانه بایرن با کین، رئیس تاتنهام را خشمگین کرد

رئیس باشگاه تاتنهام از مذاکره پنهانی سرمربی بایرن مونیخ با کاپیتان تیم ملی انگلیس در لندن خشمگین شده است.

مذاکره محرمانه بایرن با کین، رئیس تاتنهام را خشمگین کرد

به گراش خبرگزاری فارس، «توماس توخل» سرمربی تیم بایرن مونیخ به دلیل مذاکره محرمانه با «هری کین» ماشین گلزنی تیم تاتنهام در خانه او در لندن، «دنیل لیوی» رئیس باشگاه پایتخت‌نشین انگلیس را خشمگین کرده است.

کین که تنها یک فصل از قراردادش با تاتنهام باقی مانده، پس از مذاکراتی محرمانه با توخل در ماه می، به سرمربی پیشین چلسی گفته دوست دارد برای مبارزه در راه کسب عناوین قهرمانی، راهی تیم قهرمان آلمان شود.

لیوی اما که از این مذاکرات برآشفته شده است، اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام که ۶۰ میلیون پوند بوده را رد کرده و امیدوار است با نگه داشتن کین در لندن، باشگاه آلمانی از خرید او منصرف شود.

همچینن گفته شده کین در لیست تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید هم قرار دارد اما بایرن مونیخ، دست برتر را دارد و این ۲ باشگاه در فکر گزینه‌های دیگری هستند.

بایرنی‌ها پس از جدایی «روبرت لواندوفسکی» از آلیانز در تابستان گذشته، هنوز نتوانسته‌اند جایگزین مناسبی برای مهاجم گلزن لهستانی پیشین خود پیدا کنند و حالا توخل دست روی کین گذاشته است.

روزنامه بیلد چاپ آلمان نوشته لیوی که به دندان‌گردی در فروش بازیکنان تاتنهام شهره است و از این اقدام توخل هم عصبانی شده، قصد زجر دادن بایرن را دارد و می‌خواهد پیشنهاد ۸۵ میلیون پوندی آن‌ها برای کین ۲۹ ساله را هم رد کند.

بیلد نوشته توخل در این مذاکرات کین را وسوسه کرده که با حضور او، بایرن مونیخ یکی از شانس‌های فتح لیگ قهرمانان است و کاپیتان انگلیس که با وجود درخشش فوق‌العاده در تاتنهام دستش از جام کوتاه مانده، می‌تواند نقش بزرگی در تیم آلمانی برعهده بگیرد.


دنیل لیوی

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس، تاکنون ۲۱۳ بار با پیراهن تاتنهام در لیگ جزیره گلزنی کرده و در حال نزدیک‌شدن به رکورد ۲۶۱ گل «آلن شیرر» است.

انتقال به بایرن مونیخ، کین را از یکی از اهداف خود که تبدیل‌شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس است دور می‌کند اما این شانس را به او می‌دهد تا بیش از همیشه در جستجوی کسب جام‌ باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول