اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان

مراسم عقد و ازدواج آسان 8 زوج جوان هم‌زمان با ولادت امام هادی(ع) و در آستانه عید غدیرخم، در شهرداری منطقه 10 برگزار شد.

مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان

به گزارش فارس، به همت کانون خدمت رضوی و مشارکت شهرداری منطقه 10 ،  8 زوج جوان در سالروز ولادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع) و در آستانه عید غدیرخم زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 ترویج ازدواج آسان و بدون تشریفات و ساده و کمک به جوانان برای آغاز زندگی مشترک، از اهداف اصلی مدیریت شهری منطقه 10 برای برگزاری این مراسم بود.
همچنین در این مراسم شهردار منطقه 10 به ایام دهه ولایت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و در پیش بودن عید سعید غدیر پرداخت و افزود : سفرسه روزه  اقامت و ایاب و ذهاب به مشهد مقدس هدیه کانون خدمت رضوی و  شهرداری منطقه 10 بود که به همراه هدیه نقدی به زوج‌های جوان اهدا شد، همچنین علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران به زوج‌های جوان هدایای نقدی اهدا کرد.
بر اساس این گزارش، این مراسم با بیش از 250 نفر مهمان برگزار شد، همچنین خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت،  همسر شهید باکری،  همسرسردار کاظمی، میرمحمدی قائم مقام کانون خدمت رضوی،  غفارپور مشاور سروری نائب رییس شورای اسلامی شهر ، قاسمی سرپرست گردشگری شهرداری تهران و خیرین منطقه از مهمانان ویژه این مراسم بودند.
از برنامه‌های ویژه این مراسم اتاق عقد، عکاسی، اجرای گروه سرود  کانون خدمت رضوی و برگزاری برنامه‌های شاد و مسابقه بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول