اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تمام مدیران گلستان مکلف به اعلام دارایی خود هستند

استاندار گلستان گفت: تمامی مدیران استان باید دارایی خود را به سامانه مدنظر اعلام کنند.

تمام مدیران گلستان مکلف به اعلام دارایی خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: تمامی مدیران استان باید دارایی خود را به سامانه مدنظر اعلام کنند.
وی ادامه داد: من یک سال صبر کردم اما به مدیرکل حوزه استاندار اعلام کردم که پیگیر این موضوع باشند و تمام مدیران باید به این اصل پایبند باشند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در تمرکز زدایی تسهیلات تبصره ۱۶ در استان اختیارات تسهیلات را تا سقف ۵ میلیارد تومان به فرمانداران واگذار شده در صورتی که در گذشته متاسفانه به دلیل تصمیمات تمرکزی در استان برخی از شهرستان‌ها از این تسهیلات محروم بودند.

زنگانه خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده، در سفر دوم ریاست محترم جمهور به گلستان جشن احیای ۱۰۳ واحد تعطیل و نیمه تعطیل جشن گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هفته دولت کل روستاهای استان متصل به شبکه ملی اطلاعات وصل خواهد شد و تمامی شهرهای استان در سال جاری به فیبر نوری مجهز خواهند شد.

استاندار گلستان گفت: در ساختمان استانداری گلستان اضافه بی‌کاری به کسی پرداخت نمی‌کنیم بلکه اضافه کار ب اساس عملکرد پرداخت خواهیم کرد.

زنگانه بیان کرد: مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد و ما دیگر اضافه ‌بی‌کاری به کسی پرداخت نمی‌کنیم و کسی بر اساس قانون اضافه‌کاری دریافت خواهد کرد که برای این مردم کار کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تعداد قالب توجهی از افرادی که در دوره مدیریتی حکمرانی استانی حضور پیدا کردند حاصل شناسایی نیروها در جبهه‌های مردمی است.

استاندار گلستان تاکید کرد: تمام مصوبات کارگروه‌ها و کمیته‌ها و کمیسیون‌ها در پنل شفافیت استانداری گلستان بارگزاری می‌شود.

زنگانه افزود: معتقدیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که همه مردم از عملکرد ما مطلع باشند.

وی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم سن مدیریتی در استان ۱۰ سال کاهش پیدا کرده و ۱۴ درصد مسوولیت‌ها به بانوان سپرده شده و‌بنا داریم این به ۲۰ درصد برسد.

استاندار گلستان در واکنش به ابطال احکام دستیاران استاندار تصریح کرد: انتصاب این دستیاران تحول چشمگیری در تسریع اجرای برنامه‌ها و اقدامات داشت که متاسفانه در مسیری ناراحت کننده این احکام توسط دستگاه‌های نظارتی لغو شد.

زنگانه گفت: من معتقدم تا زمانی که قوانین در چابک‌سازی مدیریتی ناقص است، نباید دست استانداران را در انتصاب دستیاران بست.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول