اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پایان قدرت نمایی یک شرور در عملیات ویژه پلیس نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فرد شروری با سوابق متعددی از جرائم خشن که با قدرت نمایی با سلاح و ایجاد درگیری و ضرب و جرح عمدی منجر به مصدومیت 9 شهروند شده بود در عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان نیمروز دستگیر شد.

پایان قدرت نمایی یک شرور در عملیات ویژه پلیس نیمروز

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با انجام اقدامات و کار دقیق اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد شرور سابقه داری که در پرونده خود جرائم خشن و سلب آسایش عمومی را دارد اقدام به فعالیت های شرارت آمیز  کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، آرامش اهالی منطقه را سلب و در یک درگیری و ضرب و جرح عمدی منجر به مصدومیت 9 شهروند نیمروزی شده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن متهم و با کار شبانه روزی و اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در شهرستان نیمروز و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس اطلاعات در مرکز استان، در نهایت شرور سابقه دار در حین فرار از استان در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان نیمروز شناسایی و در یک عملیات کاملا پیچیده پلیسی دستگیر گردید. 

سردار جلیلیان با بیان اینکه متهم دارای سابقه شرارت بوده خاطرنشان کرد:  پلیس با کسانی که بخواهند با عرض اندام و قدرت نمایی از مردم سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول