اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| حقوق سربازان هنوز افزایش نیافته است

سردبیر پویش « افزایش حقوق سربازان در سال ۱۴۰۲» در گفت وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: بر اساس مصوبه مجلس حقوق سربازها باید افزایش می‌یافت اما الان با گذشت 4 ماه از سال جدید این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

فارس من| حقوق سربازان هنوز افزایش نیافته است

خبرگزاری فارس؛ فارس من: یکی از سربازان این مرز و بوم با ثبت پویشی در سامانه تعاملی فارس من خواستار افزایش حقوق سربازان  طبق قانون در سال ۱۴۰۲ شده است. سردبیر پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس می‌گوید: «بر اساس مصوبه‌ مجلس در سال گذشته، قرار بود حقوق سرباز‌ها افزایش پیدا کند اما الان با گذشت ۴ ماه از سال جدید تنها ۴۰۰ هزار تومان حقوقمان افزایش پیدا کرده‌ است.» این در حالی است که نمایندگان در جلسه علنی مجلس با اصلاح برخی از بندهای لایحه بودجه ۱۴۰۲ حقوق سربازان مجرد را حدود چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کردند. همچنین دریافتی سربازان متاهل نیز حدود هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.گفتنی است حقوق سربازان مجرد که در مناطق عملیاتی مشغول هستند نیز معادل ۶ میلیون تومان تعیین شده است.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفته بود، حقوق سربازان بر اساس ۳ معیار مدرک تحصیلی، یگان خدمتی و وضعیت تأهل مشخص می‌شود اما سردبیر پویش با انتقاد از میزان دریافتی حقوق، بیان می‌کند: «من با مدرک لیسانس به عنوان کارشناس اجرایی مشغول به خدمت هستم اما حقوقی که دریافت می‌کنم ۳میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و تنها ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق داشته‌ام.» بررسی‌های فارس نشان می‌دهد که بسیاری از سربازان حقوق مصوب قانونی خود را دریافت نکرده‌اند.

یکی دیگر از حامیان پویش نوشته: سربازی که با افتخار به مملکت خویش خدمت می‌کند نباید اجازه دهیم که حق و حقوقش ضایع شود.

شما هم اگر با افزایش حقوق سربازان موافق هستید می‌توانید پویش را در اینجا امضا کنید. در صورتی که تعداد حمایت‌ها به ۱۰۰۰ امضا برسد، پیگیری موضوع از سازمان‌های مربوطه در دستور کار «فارس من» قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

 

   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول