اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس تا زمستان

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس(غرب) حداکثر ظرف ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس تا زمستان

 گزارش فارس، سعید بیگی در مورد فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس(غرب) گفت: در لاین کندروی اتوبان آزادگان مسیر شرق به غرب و محله خلیج، مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی غرب یا خلیج فارس است که از سال ۱۳۸۹ فاز نخست آن شروع به فعالیت کرده به طوری که بالغ بر ۳۰۰ غرفه خرید و فروش پرندگان زینتی در این محل فعالیت می کنند. 

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ و در دوره مدیریت شهری سابق تهران بالغ بر ۱۰۰ واحد پرنده  فروش سطح شهر به مرکز خرید و فروش پرندگان در شرق تهران و در حدود بیست کیلومتری جاده امام رضا(ع)، ورودی مجتمع صنفی و خدماتی خاوران منتقل شد.

سعید بیگی ادامه داد: بازار پرنده فروشان شرق به دلیل دوری راه و عدم سنخیت جنس کار با بافت مجتمع صنفی خاوران با استقبال شهروندان رو به رو نشد و رونق چندانی نداشت. به همین دلیل مجموعه مدیریت شهری تهران، خاصه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل بر آن شد تا تعدادی غرفه را در مرکز خرید و فروش پرندگان خلیج فارس ساخته و افرادی را که واجد شرایط هستند، در مرکز پرندگان غرب مستقر کند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، اظهار کرد: ساخت این ۱۰۰ غرفه در ضلع شمالی مرکز خرید و فروش پرندگان امکان خرید بهتر و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان را فراهم می‌کند.

سعید بیگی با اشاره به استفاده از تجربه های ادوار گذشته در طراحی فاز دوم، افزود: در طراحی و اجرای این مرکز سعی شده است از تجربیات شرکت و اتحادیه طیور و ماکیان در بحث سرمایش، گرمایش، استحکامات، ابعاد و سایر موضوعات استفاده شود. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به همکاری شهرداری منطقه ۱۸ با این شرکت، افزود: کلنگ زنی فاز دوم امروز چهارشنبه ۱۴تیر ماه ۱۴۰۲- انجام خواهد شد و ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری می رسد. به محض ساخته شدن نیز براساس ارزیابی، نسبت به انتقال پرنده فروشان شرق به مجموعه جدید اقدام خواهد شد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول