اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۱ روستا در فامنین با تانکر آبرسانی می‌شوند

فرماندار فامنین گفت: ۲۱ روستای فامنین دارای آب پایدار است اما به علت غیر قابل شرب بودن، با تانکر آبرسانی می‌شوند.

۲۱ روستا در فامنین با تانکر آبرسانی می‌شوند

سید روح‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در همدان اظهار کرد: فامنین به دلیل اینکه در اقلیم خشک قرار گرفته و کمترین بارندگی را داشته، متاسفانه در سالیان اخیر چه در روستاها و چه در شهر با مشکل کمبود آب مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۱ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود افزود: این روستاها دارای آب پایدار هستند اما به علت اینکه قابل شرب نیست، آب شرب با تانکر برای آنها فرستاده می‌شود.

فرماندار فامنین عنوان کرد: در شهر فامنین نیز به دلیل خشکسالی‌های اخیر افت منابع آب را داشتیم اما با مدیریت مصرف آب نیاز به تصمیم درست در شهرستان داریم.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌ها و حمایتی که از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفته، قرار است مجتمع آبرسانی پیشخور راه‌اندازی شود که در این صورت مشکل تعداد قابل توجهی از روستاهایی که با تانک آبرسانی می‌شوند، حل خواهد شد.

حسینی در خصوص قطعی آب در شهرستان عنوان کرد: طی دو روز قبل در ساعاتی قطعی آب در شهر داشتیم، اما به علت درخواست‌هایی که بود اکنون قطعی نداریم ولی افت فشار آب وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه برداشت آب از منابع زیرزمینی نبست به سال قبل تفاوتی نداشته است افزود: به دلیل استفاده بیش از حد و کشت و کاری که مردم در منازل باغی خود دارند، متاسفانه همه ساله در خرداد، تیر و مرداد افت فشار را شاهد هستیم.

فرماندار فامنین با بیان اینکه برنامه‌هایی برای افزایش برداشت و تامین مخازن آب داشتیم گفت: مجموعه اداره آب و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قرار است چاهی را طی دو هفته آینده به مدار آب شهر اضافه کند که تا حدودی افت فشار را می‌تواند جبران کند.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول