اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رشد ۶ درصدی مصرف انرژی استان سمنان

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از رشد ۶ درصدی مصرف انرژی این استان به نسبت سال گذشته خبر داد.

رشد ۶ درصدی مصرف انرژی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کرمی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از رشد ۶ درصدی مصرف انرژی این استان به نسبت سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه پیک بار استان سمنان به ۵۶۰ مگاوات رسیده است، افزود: تنها راه عبور از تابستان سال جاری اقدامات بهینه‌سازی مصرف خواهد بود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ادامه داد: تاکنون اقداماتی نظیر جابه‌جایی بار در بخش صنایع، تعدیل روشنایی معابر، جلب همکاری مشترکان کشاورزی و خانگی و تغییر ساعات ادارات در حوزه شرکت توزیع برق استان برای پایداری شبکه به انجام رسیده است.

کرمی افزود: امیدواریم با همکاری تمامی مشترکان به‌خصوص در بخش خانگی شاهد کاهش مصرف در بخش توزیع استان سمنان بوده و بتوانیم از ظرفیت مدیریت مصرف انجام‌شده به رونق تولید در بخش کشاورزی و صنعتی کمک شایانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با انجام روش‌های نوین در حوزه هوشمندسازی شبکه برق، استفاده از تجهیزات اتوماسیون و پایش مشترکان پرمصرف توانسته‌ایم بخش زیادی از ناترازی تولید و مصرف را جبران و از طریق تابلوهای هوشمند مدیریت بار را به نحو شایسته و عادلانه کنترل کنیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول