اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واهمه مدیر رادیو رژیم صهیونیستی از نفوذ ایران در سرزمین‌های اشغالی!+ فیلم

مدیر رادیو اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه معاند اینترنشنال با ابراز نگرانی از وضعیت رژیم صهیونیستی می‌گوید: اتفاقی بالاتر از انتفاضه در حال رخ دادن است، اسرائیل از 4 طرف توسط ایران، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌ها محاصره شده است! اوضاع تا حدی بحرانی است که ایران تا 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی اسرائیل جلو آمده است!

واهمه مدیر رادیو رژیم صهیونیستی از نفوذ ایران در سرزمین‌های اشغالی!+ فیلم

فارس‌‌‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - منشه امیر، مدیر رادیو اسرائیل در گفت‌وگو با شبکه معاند اینترنشنال می‌گوید: اسرائیل بسیار نگران است که هر چه زمان می‌گذرد تأثیر و نفوذ حکومت ایران بیشتر می‌شود، حکومت همچنین تلاش می‌کند که از طریق رود اردن به کرانه باختری اسلحه برساند.

وی همچنین تأکید می‌کند:کرانه باختری مثل غزه نیست، چون بسیار به خاک اسرائیل نزدیک است و تا فرودگاه اسرائیل 2 کیلومتر فاصله دارد، در کرانه باختری آبادی‌های اسرائیلی بسیاری وجود دارد، نگرانی اسرائیل این است که عملیات جنین به کانون عملیات‌های مسلحانه علیه اسرائیل تبدیل شود. نه فقط انتفاضه بلکه نگرانی این است که این امکان یا بهانه‌ای باشد که از چهار طرف اسرائیل را مورد محاصره قرار دهند.

 

 

 

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول