اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظاهری: رحمتی جز 3 دروازه‌بان برتر ایران بود

دروازه بان تیم نساجی مازندران گفت: رقابتی با رحمتی نداشتم و او جزء 3 دروازه‌بان برتر ایران بود.

مظاهری: رحمتی جز 3 دروازه‌بان برتر ایران بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رشید مظاهری در حاشیه تمرین تیم نساجی مازندران اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم داریم روزانه دو جلسه تمرین پرفشار انجام می دهیم و خودم هم شرایط خوبی دارم و تمرین می کنم.

وی در مورد اینکه در گذشته وقتی جوان تر بودید با رحمتی برای حضور در تیم ملی رقابت داشتید گفت: اول اینکه هنوز جوان هستم و رقابتی که با آقا سید نداشتم رحمتی جز سه دروازه بان برتر کشورمان بود و باعث افتخارم است. هرجا بودیم اقا سید رحمتی گلر اول بودند.

دروازه بان نساجی در مورد جدایی بیرانوند از پرسپولیس و احتمال حضورش در استقلال گفت: اگر سوالی در خصوص تیم نساجی دارید در خدمت هستم. از وضعیت بیرانوند خبری ندارم و دنبال هم نمی کنم و نمی دانم در چه مرحله ای است که بخواهم در موردش صحبت کنم.

وی در مورد صحبت با اشکان نامداری گفت: او رزومه مشخصی دارد و با چند دروازه بان که کار کردند جز بهترین ها بودند. امسال  همه چیز در نساجی برایم فراهم است از مربی دروازه بانی تا سرمربی و تیم و یک تیم آسیایی داریم و شرایط تیم عالی است.

مظاهری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه فصل آینده در لیگ قهرمانان ستاره های بزرگی در تیم های عربستانی حضور دارند،عنوان کرد: باید خیلی کار کنیم تا به آن سطح برسیم آنها کار اشتباهی انجام نمی دهند که می گویید با حضور ستاره ها این لیگ تبدیل به لیگ قهرمانان اروپا شده بلکه این ما هستیم که باید خودمان را برسانیم. ما هم تمام تلاش مان را می کنیم.

دروازه بان نساجی در مورد اینکه فکر می کند با نساجی به اوج برگردد و دوباره به تیم ملی برسد، گفت: واقعیتش این است که من همیشه انتقاد پذیر هستم اما یک چالش در فوتبالم داشتم ولی اسمش را افت نمی گذارم و امسال همه چیز برایم فراهم است و همه چیز به خودم بستگی دارد و باید تلاشم را بکنم.

وی در مورد اینکه فصل گذشته کنت دروازه بان فولاد گفته بود صحبتی در مورد مظاهری ندارم و در نیم فصلی که با سپاهان بودید مشکلی بود، گفت:  من نیم فصل در سپاهان بودم و او هم نیمکت نشین بود  و پسر خوبی هم هست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول