اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

قهرمان لیگ برتر چطور برای فصل آینده آماده می‌شود؟

مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان‌ به بررسی آخرین وضعیت این تیم برای فصل آینده پرداخت.

قهرمان لیگ برتر چطور برای فصل آینده آماده می‌شود؟

حمیدرضا کلاسنگیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: از آنجایی که رضائیان معاون مالی شهرداری و مدیر اجرایی تیم استعفا داده است به همین دلیل امروز هنوز کار خاصی برای فصل آینده صورت نگرفته و باید منتظر انتصاب فردی جدید به این سمت باشیم و پس از آن کار آغاز شود.

وی در مورد اینکه ظاهراً گفته می‌شود هزینه‌های این تیم در فصل گذشته زیاد بوده و قرار است اتفاقات دیگری برای فصل بعد بیفتد، گفت: چنین چیزی نیست. با توجه به جایگاهی که بسکتبال در گرگان دارد این هزینه‌ها باید انجام شود چون مردم انتظار دارند تیم شهرداری گرگان همانند سال‌های گذشته با قدرت در بسکتبال کشور ظاهر شود. البته مسئولان به دنبال این هستند که هزینه‌ها با مدیریت صورت بگیرد. باید قبول کنیم که هزینه‌های زیادی انجام شده است اما شاید با مدیریت نبوده است.

مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان‌ افزود: در همین مسابقات غرب آسیا تیم‌هایی موفق بودند که بازیکنان خارجی خوبی داشتند ما هم اگر می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم باید بازیکنان خارجی خوبی داشته باشیم. اگر همین حریفان ما بازیکن خارجی نداشتند با 20 امتیاز اختلاف آنها را شکست می‌دادیم به همین دلیل باید کارهای کارشناسی مدنظر باشد.

کلاسنگیانی گفت: ما در فصل اینده هم لیگ برتر و همچنین غرب آسیا را پیش‌رو داریم همه تیم‌ها سقف بودجه‌ای دارند و ما باید براساس آن برنامه‌ریزی و هزینه کنیم. در نهایت باید طوری باشد که افق دید ما  آسیایی باشد.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کنید پری‌پتی شاید دیگر دورانش تمام شده باشد،  اظهار داشت: تیم با تفکر سرمربی بسته می‌شود و شاید یک مربی به این بازیکن اعتقاد داشته باشد و شاید یکی دیگر نه.

رئیس هیأت بسکتبال گلستان در مورد اینکه تا چه زمانی برنامه‌های تیم مشخص می‌شود، عنوان کرد: فکر می‌کنم تا پایان همین هفته یا اوایل هفته آینده با انتخاب معاون شهردار همه چیز مشخص شود.

وی در مورد اینکه آیا حاتمی به عنوان سرمربی باقی می‌ماند و قرارداد بازیکنان تمدید می‌شود، گفت: قرارداد سرمربی و ه مه بازیکنان یکساله بوده است و باید صبر کنیم ببینیم بودجه تیم به چه شکل خواهد بود. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده چون زمان زیادی تا ‌آغاز مسابقات بافی مانده است از سوی دیگر  هیچ تیمی هم شرایطش تاکنون مشخص نشده  است و ما هم صبر خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول