اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حاج علی اکبری: اتحادیه انجمن‌های اسلامی فرصت رشد بین‌المللی را دارد

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: هنر انجمن اسلامی به این است که فرصت رشد را به صورت جمعی فراهم کرده است و فرصت رشد بین‌المللی را به کمک فناوری‌های روز دارد.

حاج علی اکبری:  اتحادیه انجمن‌های اسلامی فرصت رشد بین‌المللی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در نشست صمیمانه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس گفت: باید امروزمان را با نگاه به آینده، قیامت و آخرت و اعتقاد به محاسبه در پیشگاه خداوند برنامه‌ریزی کرده و خودمان را   آماده پاسخگویی در برابر کارهایمان کنیم.

او بیان کرد: در ارتباط با قرآن کریم باید روش را اصلاح کرده و در آیات قرآن تأمل کنیم،  حاصل مطالعه تاریخ نیز باید دریافت فلسفه و جریان‌شناسی تاریخ و عبرت‌آموزی و درس گرفتن از آن باشد.

 نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برای اعتلای هویتی و شخصیتی در دنیا و سعادت در آخرت به مبانی فکری و اعتقادی نیاز داریم.

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری اظهار داشت: امنیت کشور، حاصل خون‌ شهداء، رشد علمی، توان بازدارندگی، موشک‌ها و پهپاد‌ها و ظرفیت دانشمندان جوان است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها را می‌بینیم، اما دستاورد‌ها را نیز باید ببینیم و نگاهمان یک‌طرفه نباشد.

به گفته او امیدآفرینی، نکته بسیار مهمی است و یکی از بهترین کار‌هایی که اعضای انجمن‌های اسلامی می‌توانند انجام دهند در حوزه امیدآفرینی است که البته نباید به‌صورت مقطعی باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در دهه فجر، یک اقدام دائمی، دانش‌آموزی و بومی است.

 او خاطرنشان کرد: هنر انجمن اسلامی به این است که فرصت رشد را به صورت جمعی فراهم کرده است و فرصت رشد بین‌المللی را به کمک فناوری‌های روز دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قول داد که دیدار دانش آموزان با رهبر انقلاب شکل می‌گیرد.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول