اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

معاون سابق و یکی از کارکنان شهرداری دهگلان بازداشت شدند

رئیس کل دادگستری استان کردستان از دستگیری و تعقیب قضایی معاون سابق شهرداری و یکی از کارمندان شهرداری دهگلان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

معاون سابق و یکی از کارکنان شهرداری دهگلان بازداشت شدند

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از دستگیری و تعقیب قضایی معاون سابق شهرداری و یکی از کارمندان شهرداری دهگلان به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

وی اظهار کرد: اتهام این افراد اخذ رشوه بوده و هرکدام به 3 سال حبس، 3 سال انفصال از خدمات دولتی، 74 ضربه شلاق، پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت و همچنین ضبط مبالغ رشوه به نفع دولت محکوم شدند.

وی ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهادها، از برخورد قاطع دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در ادارات سازمانهای مختلف خبر داد.

 رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف، همواره یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

شایان ذکر است؛ دو هفته پیش هم سرپرست وقت شهرداری مریوان و برادرش، 3 عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و 2 نفر به اتهام اختلاس، دریافت و پرداخت رشوه، جعل، استفاده از سند مجعول، پولشویی و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول