اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دفتر موقوفات آستان قدس رضوی در باقرشهر افتتاح شد

دفتر سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان‌های تهران و البرز در باقرشهر و جنوب تهران افتتاح شد.

دفتر موقوفات آستان قدس رضوی در باقرشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، دفتر سازمان موقوفات آستان قدس رضوی استان‌های تهران و البرز در باقرشهر و جنوب تهران شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مسؤولان و مردم در مسجد امام حسین(ع) باقرشهر افتتاح شد.

سعید جعفری مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان‌های تهران و البرز در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: این دفتر با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات به مستاجرین موقوفه آستان قدس رضوی در منطقه باقرشهر و جنوب تهران تاسیس شد.

وی افزود: با توجه به اسناد موجود و قانون ابطال در سال ۱۳۶۳ سه دانگ منطقه باقرشهر وقف آستان علی ابن موسی الرضا(ع) است که ضرورت دارد این آستان با توجه به حجم مستاجران موجود در این منطقه و انجام خدمات مربوطه این دفتر تشکیل و منشاء ارائه خدمات بهتر و سهولت در انجام فرآیندهای تشکیل پرونده، تنظیم اجاره نامه، انتقال انجام سند و غیره شود.

 

مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در استان‌های تهران و البرز ادامه داد: در آیین نامه جدید که به تایید تولیت آستان قدس رضوی رسیده و آیین نامه مساعدتی مستاجرین منطقه باقرشهر نام دارد، آستان قدس رضوی با هدف مساعدت و اعمال تخفیف های مناسب، بنا دارد با تشویق مستاجرین این منطقه و اعمال محاسبه هزینه‌های اجاره بهاء به قیمت همان سال‌های خرید ملک مربوطه توسط مستاجرین پرداخت شود.

جعفری بیان کرد: کارشناسی مناطق باقرشهر توسط کارشناسان رسمی در دست انجام است و به زودی به پایان خواهد رسید که این مهم با توجه به وضعیت جغرافیایی ملک در منطقه باقرشهر یکی از شاخص های محاسبات اجاره بها خواهد بود که این امر باعث می‌شود مستاجرین با توجه به موقعیت ملکشان نسبت به پرداخت اجاره بهاء اقدام کنند.

پایان پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول