اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رهاسازی 15 گروگان در خیابان شریعتی تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۵ آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان که همگی از اتباع خارجی بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس ‌در خیابان شریعتی تهران خبر داد.

رهاسازی 15 گروگان در خیابان شریعتی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به دستگیری ۵ آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان که همگی از اتباع خارجی بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس ‌در محله شریعتی تهران خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره فقدانی مشکوک به آدم‌ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب 2 هزار و 6 هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در خیابان شریعتی تهران شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده باند و 4 نفر از اعضاء باند آدم‌رباها که همگی اتباع کشورهای همسایه‌ بودند دستگیر و 15 گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان‌گیران رها و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

القاصی‌مهر افزود: این باند آدم‌ربایی در زمینه انتقال و مهاجرت غیرقانونی اتباع مهاجر فعالیت داشته که با دریافت مبالغی قصد انتقال اتباع از کشور به سایر مقاصد را داشته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر 15 گروگان از اتباع و اهل شهرستان قرچک بودند.

وی تصریح کرد: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ 50 میلیارد ریال اعتراف که مبلغ 4 میلیارد و 680 میلیون ریال کشف و پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هرگونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول