اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مجوز تاسیس 5مدرسه‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی در کهگیلیویه و بویر احمد صادر شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در سه شهرستان استان خبر داد

مجوز تاسیس 5مدرسه‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی در کهگیلیویه و بویر احمد صادر شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمدجمالی آرند گفت : با پیگیری‌های وزارتی و کار کارشناسی به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های مناسب آموزشی وتربیتی برای دانش‌آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار، با صدور مجوز راه‌اندازی این مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ موافقت شد.

جمالی گفت: دبیرستان‌های حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد ،دبیرستان جوادیه در دهدشت ،دبیرستانهای آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول است که مجوز تاسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش وپرورش اخذ شده است .

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش ۶۰ دانش‌آموز متوسطه اول برای هر یک از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی اخذ شده در شهرستان‌های بویر احمد ، دهدشت ، گچساران صادر شده است .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان درپایان ضمن تقدیر از تلاشها وپیگیرهای همکاران ستادی حوزه آموزش دوره اول متوسطه گفت: دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش تحصیلی این مدارس قرا می‌گیرند.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول