اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در راستای نظارت بر عملکرد مسولان

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با هدف پیگیری در تحقق ۵۴ مطالبه مقام معظم رهبری و اجرای اصل هشت قاتون اساسی در راستای نظارت بر عملکرد مجموعه‌های قوا، نهادها عمومی و انقلابی و تمام مجموعه‌ها در استان طبق قانون تشکیل شده است.

تشکیل مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در راستای نظارت بر عملکرد مسولان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزاپور در جلسه شورای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان اظهار داشت: مجمع رهروان استان یک سازمان مردم نهاد، غیر سیاسی، غیر دولتی، غیر انتفاعی و داوطلبانه بوده و داری ساختار و چارت سازمانی، برنامه سالانه و چشم‌انداز ۱۴۰۷ است.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با اشاره به اینکه این مجمع با حضور نیروهای ولایی، متدین، انقلابی به صورت داوطلبانه تشکیل یافته است، افزود: هدف از تشکیل مجمع پیگیری در تحقق ۵۴ مطالبه مقام معظم رهبری و اجرای اصل هشت قاتون اساسی در راستای نظارت بر عملکرد مجموعه‌های قوا، نهادها عمومی و انقلابی و تمام مجموعه‌ها در استان طبق قانون است.

وی با تاکید بر اینکه اهداف مجمع با حضور نیروهای داوطلب از اقشار مختلف و با تشکیل هسته‌های تخصصی مردمی دنبال می‌شود، ادامه داد: اصل هشت قانون اساسی، نظارت مردم به مردم در مساجد، محلات، اقشار، اصناف بوده که با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی با حضور خود مردم انجام و پیگیری خواهد شد.

میرزاپور افزود: در بحث نظارت به رفتار دولت با مردم و مردم با دولت، اخلاق و منش مدیران و عملکرد مدیران قوای سه گانه و نهادها و مجموعه‌های مختلف دیده‌بانی، رصد و مطالبه‌گری خواهد شد، تا ضمن تقویت اعتقادات دینی، مطالبات امامین انقلاب، فرهنگ انقلاب، قانون اساسی، قوانین موضوعه اجرا و تحقق پیداکرده و آرامش بیشتری برای مردم عزیز ایجاد شود.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان خاطر نشان کرد: در کنار این اقدامات برنامه‌ریزی لازم در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با کار پژوهشی و علمی انجام خواهد شد.

وی افزود: مسوولین اکثر حوزه‌های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اعم از ۱۱ حوزه که هر حوزه با ۴ تا ۶ کارشناس مسوول منصوب و مشغول به کار شده‌اند و احکام روسای سه شهرستان صادر و در چند روز آینده معرفی خواهند شد و بقیه شهرستان‌های استان نیز در حال بررسی و صدور احکام است.

در این جلسه ضمن بررسی چالش‌ها، مشکلات موجود در بحث امر به معروف و نهی از منکردر شهرستان‌های استان، مشکلات مساجد، اقشار،  محلات، وضعیت مطالبات از عملکرد مدیران و نقشه‌های دشمنان بررسی و تبادل نظر شد و نحوه همکاری مجمع رهروان استان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

پایان پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول