اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری اخلالگران چرخه قانونی توزیع سوخت یارانه‌ای در سیستان و بلوچستان

اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در بیانیه ای مشترک اعلام کردند 66 نفر از عوامل و اخلالگران چرخه قانونی توزیع سوخت یارانه ای مورد نیاز در نیروگاه برق، واحدهای صنعتی و شناورهای صیادی در شهرستان های بمپور، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر و چابهار دستگیر شدند.

دستگیری اخلالگران چرخه قانونی توزیع سوخت یارانه‌ای در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه استان، در راستای برخورد با شبکه های سازمان یافته قاچاق سوخت در جنوب شرق کشور ، با برنامه ریزی دقیق و ایجاد اشراف اطلاعاتی بر روی این شبکه ها با هماهنگی مرجع قضایی موفق به شناسایی 8 شبکه قاچاق، کشف حدود 532 میلیون لیتر نفتگاز به ارزش 170 هزار میلیارد ریال شدند.

در این رابطه 66 نفر از عوامل  واخلالگران چرخه قانونی توزیع سوخت یارانه ای مورد نیاز در نیروگاه برق، واحدهای صنعتی ، شناور صیادی در شهرستانهای بمپور ، ایرانشهر سراوان ، نیکشهر و چابهار دستگیر شدند که پرونده های متهمین برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارسال شده است.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول