اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پارک خانواده در اقبالیه احداث می شود

شهردار اقبالیه از احداث پارک خانواده با بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در این شهر خبر داد.

پارک خانواده در اقبالیه احداث می شود

میکائیل سلمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال زیرسازی و آسفالت حدود ۱۶ هزار متر مربع از معابر و خیابان های شهر اقبالیه اجرایی شده است.

وی افزود: بیشتر پروژه‌های تعریف شده در مرحله برگزاری مناقصات عمومی قرار دارد که در تلاش هستیم ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی که پیش‌بینی کرده‌ایم، بیشتر اجرایی شود و بتوانیم نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدام کنیم. 

شهردار اقبالیه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان نسبت به خرید ماشین آلات اقدام شده که شامل خرید یک دستگاه نیسان، خرید و تجهیز یک دستگاه کاپرا ماشین پیشرو برای آتش نشانی، یک دستگاه گریدر، غلطک و غلطک دستی می شود. 

سلمانی ادامه داد: پیگیر اختصاص گریدر و خودروهای وانت مزدا به شهرداری هستیم و مبالغ آنها به شرکت‌های مربوطه واریز شده این در حالی است که تمام اعتبار مورد نیاز شرکت‌های طرف حساب شهرداری برای خرید ماشین آلات پرداخت شده است.

 این مسوول تصریح کرد: از وزارت کشور و استانداری قزوین پیگیر اخذ تسهیلات هستیم تا یک دستگاه جرثقیل و بالابر برای شهرداری خریداری کنیم. 

شهردار اقبالیه با اشاره به صدور سه مورد پروانه ساخت در سه ماه سال گذشته اذعان کرد: در سه ماهه امسال بیش از ۳۰ پروانه ساخت صادر شده که کمیسیون‌های مربوطه در شهرداری فعال شده و در وصول مطالبات عوارض محلی در شهر افزایش چشمگیری داشته‌ایم که به تدریج شاهد افزایش درآمدها خواهیم بود.

سلمانی همچنین از احداث پارک خانواده با بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در این شهر خبر داد و اظهار کرد: مراحل قانونی این پروژه در حال طی شدن است و اجرای آن بین ۹ تا ۱۲ ماه به طول می انجامد.

وی در ادامه به مساعدت شهرداری به پایگاه‌های بسیج و هیات های ورزشی برای اجرای برنامه های فرهنگی و برپایی جشن‌های متعدد به مناسبت‌های مختلف از جمله عید سعید غدیر اشاره کرد و گفت: با همکاری پایگاه های بسیج، کانون‌های مساجد، هیات ها و دستگاه‌های مرتبط، نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول سال اقدام می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول