اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

1000 قطعه زمین به خانواده‌های 3 فرزندی در بوشهر واگذار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: 1000 قطعه زمین تا پایان دهه ولایت و امامت به مشمولان قانون جوانی جمعیت در 10 شهرستان استان بوشهر واگذار می‌شود.

1000 قطعه زمین به خانواده‌های 3 فرزندی در بوشهر واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر صبح امروز در آئین واگذاری زمین به خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا در تنگستان اظهار داشت: با تأکید استاندار بوشهر در تسریع دستورات رئیس جمهور در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر با فراهم شدن سازوکارهای لازم از جمله تهیه طرح، الحاق زمین و فرایند مصوبات کمیسیون و کارگروه‌های مختلف با حمایت فرمانداران و ائمه جمعه استان بوشهر، واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت شروع شده است.

وی با بیان اینکه در 2 شب گذشته قرارداد زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در 3 شهرستان دشتی، کنگان و دیر منعقد شد افزود: 1000 قطعه زمین تا پایان دهه ولایت و امامت به مشمولان قانون جوانی جمعیت در 10 شهرستان استان بوشهر واگذار می‌شود.

احمد لطفی فرماندار تنگستان نیز با بیان اینکه واگذاری 100 قطعه زمین مسکونی در شهر و روستاهای تنگستان به مشمولان قانون جوانی جمعیت شروع شده است بیان داشت: این زمین‌ها هر کدام به مساحت 200 متر مربع است که بخشی در شهر اهرم و بخش دیگر در روستاها به خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا واگذار شد.

وی با اشاره به واگذاری 400 قطعه زمین به مشمولان این قانون تصریح کرد: امروز مرحله نخست واگذاری زمین‌های مسکونی در قالب 100 قطعه هر کدام به مساحت 200 متر مربع شروع شده است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: در سه مرحله دیگر 300 قطعه زمین برای ساخت مسکن به خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا در شهرها و روستاهای تنگستان واگذار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول