اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بررسی آخرین وضعیت محور پاتاوه_دهدشت

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور بر پروژه پاتاوه دهدشت در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

بررسی آخرین وضعیت محور پاتاوه_دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد در بازدید از محور پاتاوه دهدشت، در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری این پروژه در سفر دوم ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: بهره‌برداری این طرح باعث توسعه عظیم در منطقه خواهد شد.

وی با بیان این‌که پیمانکار این پروژه(قرارگاه خاتم) مطالبات زیادی دارد گفت: امیدواریم این مهم در سفر دوم ریاست جمهوری به استان مد نظر قرار گیرد.

به گزارش فارس، پروژه بزرگ ملی دهدشت - پاتاوه به طول ۱۳۶ کیلومتر در ادامه محور اصلی شهرضا - سمیرم - بهبهان است که ارتباط استان‌های جنوب کشور از جمله خوزستان را به استان های مرکزی ایران برقرار می کند و نقطه ثقل و میانبر بین استان های قرارگرفته در کریدور شمال به جنوب کشور به حساب می‌آید.

با تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت تعداد ۴۰۰ روستا با یکصد هزار نفر جمعیت از جاده دسترسی مناسب برخوردار شده و خدمت رسانی دولت به ساکنان آنان به سهولت صورت می‌گیرد.

با بهره‌برداری از این جاده با در نظر گرفتن میانگین ۶۰۰ کیلومتر در ساعت برای عبور وسایط نقلیه، بیش از چهار ساعت کاهش زمانی در مسیر جدید پاتاوه - دهدشت به وجود خواهد آمد که نقش چشمگیری در کاهش سوخت و استهلاک وسایط نقلیه و اتلاف وقت به دنبال دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول