اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعلام آخرین وضعیت حجاج مازندرانی برای بازگشت به خانه

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: بازگشت نخستین گروه از حجاج استان از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به وقت مدینه منوره ۱۲ تیر آغاز می شود و تا روز قبل از ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ پایان خواهد یافت.

اعلام آخرین وضعیت حجاج مازندرانی برای بازگشت به خانه

عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران درباره جزئیات سفر معنوی حج تمتع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تعداد ۳۰ کاروان به ظرفیت بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ زائر از استان مازندران در سرزمین وحی مکه مکرمه حضور دارند.

وی افزود: همه حجاج مدینه قبل استان مازندران  در مسجد شجره محرم و پس از انجام عمره تمتع در مشاعر مقدسه عرفات منا مزدلفه بیتوته کرده و سپس با حضور در مسجدالحرام جهت انجام اعمال مناسک حج اقدام کردند.

مدیر حج و زیارت مازندران درباره سلامت زائران مازندرانی، بیان کرد: جز دو زائر از کاروان‌های بهشهر و نوشهر که مهاجر الی‌لله شدند، بقیه حجاج در صحت و سلامت هستند.

اسماعیلی با اعلام اینکه پرواز بازگشت حجاج مازندرانی از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح به وقت مدینه منوره ۱۲ تیرماه آغاز و تا روز قبل از ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ پایان خواهد یافت، یادآور شد: عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ باوجود میانگین بسیار بالای حجاج با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بسیار خوبی که از سوی سازمان با همکاری مرکز پزشکی حج صورت گرفت که با تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران عملیات حج به نحو مطلوب و شایسته‌ای انجام شد.

وی گفت: فعالیت جهادی خدمتگزاران حجاج بیت الله الحرام، شایسته تقدیر و تشکر است که به سهم خود دست یکایک خادمین حجاج را می‌بوسم و به وجود این خدمتگزاران مخلص، متعهد و جهادی، افتخار می‌کنم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول