اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ دارای کمترین میزان قاچاق کالا و گران‌فروشی

استاندار سمنان گفت: این استان به‌واسطه تدین، تقوا و دین‌داری مردم و بازاریان، کمترین میزان قاچاق کالا و گران‌فروشی را دارد.

سمنان؛ دارای کمترین میزان قاچاق کالا و گران‌فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در گردهمایی اصناف استان سمنان در سالن یادگار‌ امام (ره) استانداری سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه شهدای اصناف کشور و استان، اظهار کرد: اصناف و کسبه همواره به دنبال کسب رزق ‌و روزی حلال بوده‌اند و در امور دینی و مذهبی در جامعه پیشگام هستند که این امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بازاریان، کسبه و اصناف کشور و استان سمنان در برهه‌های حساس پشتیبان‌ نظام بوده‌اند و در هشت سال دوران دفاع مقدس و کرونا نیز نقش‌آفرینی شایسته‌ای داشتند که جای تقدیر دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: اگر‌ امروز شاهدیم که شهرداری‌ها در شهرهای این استان در حوزه‌ عمران و آبادانی و سایر حوزه‌ها اقدام می‌کنند، از محل عوارض ارزش‌افزوده و مالیاتی است که شما اصناف پرداخت کردید که‌ بدانید قطعاً در این‌ امر‌ ارزشمند سهیم هستید.

هاشمی عنوان کرد: رشد اقتصادی در استان سمنان به‌واسطه همت والای اصناف و بازاریان، نسبت به میانگین نرخ رشد اقتصادی کشور در رتبه‌های بالاتر قرار‌ گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با‌ همراهی کسبه و اصناف استان سمنان، دستاوردها و موفقیت‌های ارزنده‌ای در حوزه اقتصادی، اجتماعی، تورم، اشتغال و سایر موارد به دست آمده است.

استاندار سمنان بیان کرد: ما‌ هیچ‌وقت خود را از شما‌ جدا نمی‌بینیم و همه‌ ما‌ در کنار هم‌ در مسیر خدمت‌ به مردم و زائران‌ امام هشتم (ع) گام بر می‌داریم.

هاشمی تصریح کرد: مسؤولان امر در استان سمنان به دنبال مچ‌گیری از کسبه و اصناف نیستند و با دستگیری از صنوف، از این قشر حمایت ویژه داشته باشند.

وی افزود: به‌واسطه تدین، تقوا و دین‌داری مردم استان سمنان به‌ویژه کسبه و بازاریان، امروز کمترین قاچاق کالا، گران‌فروشی و تعزیرات و پرونده‌ها را در حوزه اقتصادی داریم.

استاندار سمنان گفت: کسبه، بازاریان و اصناف در خط مقدم جبهه مقابله با تورم و کاهش آن در کشور و این استان هستند که اقدامات ارزنده این قشر قابل تقدیر است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول