اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

مراسم جشن شب میلاد امام هادی(ع) در حرم بانوی کرامت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق میرشفیعی و مداحی حمزه علیپور و مراسم شام میلاد ایشان، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدمحسن بنی فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم قم برگزار خواهد شد.

جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با میلاد امام هادی(ع) و عید سعید غدیر با حضور جمعی از اساتید مطرح حوزه علمیه و مداحان شناخته شده برگزار می‌شود.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، سخنرانی قبل از اذان ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طباطبایی و جمعه نیز با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و قرائت دعای ندبه باصدای میرجعفری برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا حسنی، یکشینه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی جنانی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین بنیادی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام سیدبهائالدین ضیایی و مداحی سیدمحمدحسین حسینی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب از شنبه تا سه شنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام محمدرضا اعوانی، محمد زرسنج، علیرضا جمشیدی نیا و وحید حجتی، چهارشنبه در قالب محفل روایتگری سیره شهدا با حضور محسن رفیعی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام مسعود پورسیدآقای و قرائت زیارت آل یاسین با صدای محمد ریحانی دنبال می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون، محمدمهدی ماندگاری، سیدصادق میرشفیعی، سیدحسین مؤمنی و علی سرلک، پنجشنبه با سخنرانی آیت الله میرباقری و مداحی سیدمهدی میرداماد و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حامد کاشانی و مداحی مهدی سلحشور و سیدرضا تحویلدار دنبال می شود و در شب و شام میلاد امام هادی علیه السلام نیز حمزه علیپور و سیدمحسن بنی فاطمی مداحی خواهند کرد.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای سیدمهدی میرداماد و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

 

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول