اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

هتک حرمت به ساحت قرآن کریم مدعیان آزادی بیان را رسوا کرد

امام جمعه ارومیه گفت:هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بار دیگر چهره شیطانی مدعیان آزادی بیان را نشان داد و آن ها را رسوا کرد.

هتک حرمت به ساحت قرآن کریم مدعیان آزادی بیان را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به بیان نکاتی از نهج البلاغه پرداخت و اظهار داشت: طبق فرموده امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام، تقوا باعث نجات انسان در دنیا و آخرت است.

امام جمعه ارومیه گفت:کسانی که تقوا پیشه می‌کنند هم در دنیا سعادتمند هستند و از نعمت‌های دنیا بهره می‌برند و هم در آخرت به سعادت جاودان می‌رسند در حالی که اهل دنیا هم در دنیا و هم در آخرت ضرر می کنند.

سید مهدی قریشی یاد مرگ را لازمه رشد و تعالی انسان دانست و افزود: فراموشی مرگ باعث خسران انسان در دنیا و آخرت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به در پیش بودن ۱۲تیر سالروز حمله آمریکای جنایت کار به هواپیمای مسافربری ایران تاکید کرد:این حمله بار دیگر خوی شیطانی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر را به همه نشان داد و ۲۹۰شهید بی گناه این هواپیما نمونه های بارز مظلومیت و قاتلینشان نمونه ظلم علیه بشریت و تاریخ هستند.

قریشی تصریح کرد: دولت های مستکبر غربی به دروغ ادعای حقوق بشر و آزادی بیان دارند در حالی که هیچ بویی از آزادی و حقوق انسانی نبرده اند و هر روز یک جنایت از آنها سر میزند.

امام جمعه ارومیه ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم گفت:کسانی که در مقابل حقانیت این کتاب الهی عاجز و درمانده شده اند دست به چنین جنایاتی می زنند اما نور خدا همواره می درخشد و این جنایات جلوه های قرآن را خاموش نخواهد کرد.

قریشی در پایان با یادآوری مراسم تودیع و معارفه فرماندهان ارشد سپاه در استان افزود:به فرماندهان سابق سپاه خداقوت می گوییم و از مجاهدت آن ها سپاسگذاریم و همچنین برای فرماندهای جدیدا منصوب شده آرزوی توفیق داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول