اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم‌افزایی دستگاه ها می‌توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن‌ها باشیم.

حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز عصر امروز به همراه مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با حضور در دفتر فرماندار تبریز، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای یونس فاتح فرماندار جدید تبریز، به گفتگو و تبادل نظر در رابطه با مسایل شهری پرداختند.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش فرمانداری در حل مسائل شهری گفت: با توجه به نقش حاکمیتی فرمانداری در میان دستگاه ها، این نهاد می‌تواند در کنار شهرداری و با استفاده از اختیارات و توانایی هماهنگی در میان دستگاه ها، به رفع بسیاری از مسائل و مشکلات شهری اهتمام داشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز افزود: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم‌افزایی دستگاه ها می‌توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن‌ها باشیم.

عزتی گفت: فرمانداری نیز به‌عنوان نماینده حاکمیتی ناظر بر شهرستان در کنار شهرداری و هم افزایی سایر دستگاه های متولی شهرستان، می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل شهری به ویژه بافت های ناکارامد را که نیازمند ورود دستگاه های مختلف اجرایی است حل کرده و با ایجاد محیط مناسب برای سکونت، امنیت و زیست پذیری شهری را افزایش دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول