اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش 50 درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند از توزیع یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت نذری بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان در سال جاری با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: گوشت گوسفندی نذری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

افزایش 50 درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند

محمد مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت : این اقدام به همت و سخاوت خیرین و مراکز نیکوکاری و با همکاری واحد توسعه مشارکت‌های مردمی صورت گرفته که طی آن یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون تومان به عنوان نذر برای خرید گوسفند و گوشت بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

وی هدف از توزیع گوشت و سبد غذایی در بین مددجویان را حفظ شان آنها و تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ها با مشارکت خیران و نیکوکاران عنوان کرد و افزود: توزیع غذای گرم در مناسبت‌های مختلف بین مددجویان و ایتام و اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان همه ساله و با حضور پررنگ خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند افزود: بخش مهمی از این کمک‌ها امروز به مناسبت عید قربان انجام گرفت و مابقی در مناسبت‌های گذشته سال جاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در روند قربانی و توزیع گوشت‌های نذری گفت: میزان گوشت نذری توزیع شده امسال زیر نظر گوه‌های نظارتی اداره دامپزشکی نهاوند صورت گرفته و میزان توزیع آن نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مرادی با بیان اینکه گوشت‌های نذری با اولویت ایتام، محسنین، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب‌العلاج در روز عید قربان توزیع شد اظهار داشت: به لحاظ تعداد دام‌های قربانی و از نظر ارزش ریالی ۵۰ درصد نذورات امسال افزایش داشته است.

پایان پیام/۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول