اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ذبح ۴۰۰ راس قربانی برای نیازمندان استان همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به اجرای طرح ملی «قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج)» همزمان با روز عید قربان در این استان گفت: در این طرح ۴۰۰ رأس دام سبک و سنگین برای استفاده نیازمندان ذبح شد.

ذبح ۴۰۰ راس قربانی برای نیازمندان استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرسول شیخی‌زاده بعدازظهر امروز در آیین اجرای طرح ملی ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) اظهار کرد: در راستای اجرای طرح قربانی برای نیازمندان و با هدف تعجیل در فرج امام زمان(عج)، گوشت دام‌های قربانی در سطح جامعه هدف و خانوارهای محروم و نیازمند استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نیست و خیران می‌توانند برای شرکت در این طرح به‌ ۲۵۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری یا ۱۷ اداره تابعه کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان همدان مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تصریح کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی ایران و کد دستوری #۰۸۱*۸۸۷۷* نیز برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و نذورات خیرین استان همدان اختصاص داده شده است.

وی با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی مراحل ذبح دام و توزیع گوشت قربانی افزود: در تمام قربانگاه‌های کمیته امداد، ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان همدان به منظور رعایت موارد بهداشتی حضور داشته و ذبح دام‌ها نیز با نظارت و همکاری کامل شبکه دامپزشکی انجام شده است.

شیخی زاده میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خصوص ذبح قربانی در سال قبل را ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و پیش‌بینی کرد امسال میزان مساعدت‌ها به ۲۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول