اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دقایق بهشتی و ساعاتی بین زمین و آسمان‌ها

سلام بر او که قدم به قدم با ما می‌آید، بهانه‌ها می‌آفریند تا بندگان سر تا پا خطایش را ببخشد، برایش فرقی نمی‌کند، رجب، شعبان، رمضان باشد، یا ذی‌الحجه، محرم و صفر، او روزی یا ساعاتی را گنجانده، آغوش گشوده و منتظر است تا به سویش برگردیم! مثلا همین حالا و در همین ثانیه‌ها.

دقایق بهشتی و ساعاتی بین زمین و آسمان‌ها

خبرگزاری فارس -کرمان؛ آمنه شهریارپناه: امروز خداوند یکی دیگر از صفحات رحمتش را به روی ما گشوده و تلاش دارد با دستان سخاوتش گروه‌گروه از ما را ببخشد و دنیا دنیا حاجاتمان را برآورده کند.

سلام بر او که از خاک، اشرف مخلوقات ساخت و برایش نور درخشان بود، درهای رأفت و رحمتش را به رویش گشود و آن را زیر سایه احسان و کرمش قرار داد.

سلام بر او که قدم به قدم با ما می‌آید، بهانه‌ها می‌آفریند تا بندگان سر تا پا خطایش را ببخشد، برایش فرقی نمی‌کند، چه رجب، شعبان یا رمضان باشد، چه ذی‌الحجه یا محرم و صفر، او روزی یا ساعاتی را گنجانده، آغوش گشوده و منتظر است تا به سویش برگردیم!

سلام بر او که رمضان را برای کسب بهای بهشت قرار داد، شب قدر را آفرید و با عرفه آن را تکمیل کرد و در اختیار ما نهاد.

سلام بر او که دعاها را می‌شنود، بلاها را دور می‌کند و ما را تا معراج بالا می‌برد، او بخشنده بی‌دریغ است، پناهگاه امن است، رهگشای راه‌های صعب و دشوار است، او خدای عرفه است!

خداوند بالا مرتبه و منزهی که در آسمان‌ها و زمین یگانه است، او یکه تاز میدان عشق و عاطفه، مهر و محبت و دریایی از رحمت و عطوفت است‌‌.

پروردگارا به ثانیه‌ثانیه عرفه و به اشک چشم‌های بندگان صالحت در این ساعات باشکوه قسمت می‌دهیم به دنیایمان برکت بده، هرچه خیر و خوبی هست روانه زندگی‌های ساده‌مان کن، ذات‌مان را از همه چیز و همه کس بی‌نیاز بفرما و اخلاص را در عمل و در رفتارمان تقویت کن!

معبودا گاهی گرفتاری‌ها بر دامن‌مان چنگ می‌اندازند و دست و پایمان را محکم می‌بندند، ما در بزنگاه‌ها نه کسی را داریم و نه می‌خواهیم داشته باشیم، خطاهایمان را به علی(ع) ببخش و از گناهان‌مان بگذر.

بارالها! ما را از هراس‌های دنیا نجات بده و از سختی‌ها و گرفتاری‌های آخرت حفظ کن، در لحظات پر تب و تاب و نفسگیر بین این دنیا و آن دنیا بر ما رحم کن و تنهایمان نگذار!

خداوندا تو شاهدی که ما بنده‌های ناسپاسی نیستیم، اگر گاهی دلت را می‌شکنیم ناخواسته و نادانسته است، ما امت محمدیم، ملت امام آخریم، ما پشت سر مهدی موعود هستیم، همانی که قرن‌ها در پس پرده غیبت است و ما گاهی در میانه غبارِ کم‌آگاهی و بی‌اطلاعی راه‌های راست را گم می‌کنیم، ما را خجالت زده آقا جانمان نکن و همه‌مان را به دل شکسته ایشان ببخش!

ما درمانده‌ایم، کوچکیم، اما یکتا پرستیم، تو را می‌خواهیم و در برابر عظمتت سر تعظیم فرود می‌آوریم، ما را جزو هلاک شدگان قرار نده.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول