اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سد بزرگ مقابل استقلالی شدن مدافع ملی‌پوش

باشگاه استقلال برای جذب مدافع ملی‌پوش شرایط سختی دارد.

سد بزرگ مقابل استقلالی شدن  مدافع ملی‌پوش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال پس‌ از عقد قرارداد با جواد نکونام شرایط جذب سامان فلاح، مدافع ملی‌پوش تیم پیکان را از این باشگاه جویا شد.

 این بازیکن دارای قرارداد طولانی مدت با خودروسازان است و طبق شنیده‌ها باشگاه پیکان برای صدور رضایت‌نامه‌اش مبلغی بیش از ۲۵ میلیارد تومان از باشگاه استقلال درخواست کرده است.

پیش از این نیز باشگاه سپاهان با ارسال نامه رسمی به پیکان خواستار جذب فلاح شده بود که در پاسخ به این درخواست نیز پیکانی‌ها چنین مبلغی را مطرح کرده‌اند.

به نظر می‌رسد با این شرایط پیکان به راحتی قصد از دست دادن مدافع خود را ندارد و شاید انتقال فلاح به یک باشگاه دیگر، درآمدی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان برای خودروسازان داشته باشد. 

از طرفی، برخلاف شایعات،  ۲ باشگاه تراکتور و پرسپولیس تاکنون درخواستی برای جذب فلاح نداشته‌اند و اگر قرار به جدایی او از پیکان باشد، استقلال یا سپاهان در صورت پرداخت مبلغ رضایت‌نامه مقصد این بازیکن خواهند بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول