اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تیم فارس به مقام قهرمانی فوتسال متوسطه اول رسید

قهرمانان المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان قطب دو‌ کشور در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج در شیراز معرفی شدند.

تیم فارس به مقام قهرمانی فوتسال متوسطه اول رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در مراسم پایانی المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان قطب دو کشور در دو دوره اول و دوم متوسطه در دبیرستان فرزانگان ۱ ناحیه دو شیراز، در رشته فوتسال دوره متوسطه اول، تیم فارس به مقام قهرمانی، کهگیلویه و بویراحمد نایب قهرمان و تیم های خوزستان و بوشهر مشترکا به مقام سوم رسیدند.

متحدزاده افزود: در رشته فوتسال دوره دوم متوسطه، استان بوشهر به مقام قهرمانی و تیم خوزستان به مقام نایب قهرمانی رسید و دانش آموزان سمپادی استان های فارس و چهارمحال بختیاری مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز در مقطع متوسطه اول، استان اصفهان به مقام اول رسید و استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: در رشته تنیس روی میز دانش آموزان دوره دوم متوسطه؛ استان فارس قهرمان شد و استان های اصفهان و خوزستان به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در رشته شطرنج دوره متوسطه اول؛ استان های فارس، اصفهان و بوشهر به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

متحدزاده گفت: در رقابت های شطرنج دانش آموزان دوره دوم متوسطه، نیز استان فارس به مقام قهرمانی رسید و استان های اصفهان و بوشهر نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

وی اظهار کرد: نگاه ها به سمپاد این است که دانش آموزان این مدارس فقط روحیه علمی دارند اما رویکرد ما تربیت دانش آموزان تمام ساحتی است لذا پس از سیزده سال، المپیاد ورزشی دانش آموزان ویژه پسران را در سه رشته فوتسال، تنیس روی و شطرنج، برگزار کردیم.

رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش وپرورش فارس اضافه کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان متوسطه اول و دوم مدارس سمپاد قطب ۲ کشور با حضور استان های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و چهارمحال بختیاری در دو بخش دختران و پسران از ۳۰ خرداد ماه تا ۶ تیرماه در شیراز برگزار شد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول