اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

منافقان ۱۲۰۰۰ نفر را به شهادت رسانده‌اند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۲ هزار نفر از مجموع بیش از ۱۷ هزار شهید ترور به دست منافقان به شهادت رسیده‌اند.

منافقان ۱۲۰۰۰ نفر را به شهادت رسانده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین امان‌الله علیمرادی شامگاه سه‌شنبه ۶ تیرماه در ویژه‌برنامه یادیاران به‌مناسبت سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ شهید حزب جمهوری اسلامی و یادواره ۴ وزیر شهید دولت در محل گلزار شهدا اظهار داشت: بزرگانی از نظام در حادثه ۷ تیرماه ۱۳۶۰ به‌شهادت رسیدند و این حادثه تلخی برای ملت و انقلاب ما بود.

وی بیان کرد: ۱۲ هزار نفر از مجموع بیش از ۱۷ هزار شهید ترور به دست منافقان به شهادت رسیده‌اند، از کودک، نوجوان، جوان تا زن و مرد و اقشار مختلف را شهید کردند تا بر امور کشور مسلط شوند، اما به مقصود خود نرسیدند.

علیمرادی ابراز داشت: منافقان و حامیان‌شان رسوا شدند و چهره عظیم این ملت در برابر چنین حوادثی آشکار شد و به همه ملت‌ها ایستادگی خود را نشان دادند و خداوند هم به رهبری امام، خون شهدا و ایستادگی این ملت برکت داد.

وی اضافه کرد: این حقیقت آشکار شد که این انقلاب چقدر راسخ و استوار است و این انقلاب ریشه در ایمان مردم دارد و شهید بهشتی فرمود انقلابی که به کاکُل یک شخص بند باشد با رفتن آن فرد از بین می‌رود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ریشه‌های این انقلاب در دل آحاد این ملت به برکت امام حسین(ع) رسوخ کرده است علیمرادی اضافه کرد: این ایستادگی‌های ملت ایران دارای رمزی‌ست و آن اینکه ملت ما، شهادت را بهترین مرگ می‌داند و آحاد این ملت آرزو دارد مانند اربابش امام حسین(ع) بمیرد، بنابراین در برابر دشوارترین مسائل ایستادگی می‌کند و از میدان به‌در نمی‌رود.

وی افزود: ملت ما با مال و جان خود جهاد می‌کند و برای سرافرازی این ملت همین بس که امام خمینی فرمود: ملت ایران از مردم حجاز در زمان پیامبر اعظم(ص) و از مردم عراق در زمان ائمه اطهار(ع) بهتر هستند و این حقیقت موجب آبرومندی ملت ما در عالم است.

علیمرادی اظهار داشت: دشمنان هم ملت ما را در قلب خود تحسین می‌کنند و شرافت این ملت به جهاد و شهادت است و دفتر جهاد و شهادت به برکت قیام الهی امام راحل در این کشور و در جهان اسلام باز شد.

وی تصریح کرد: وقتی این‌ ملت دیدند امام راحل در جلوی همه در صحنه خطر هستند و خود را در کام خطر قرار می‌دهند و امام به تبعید می‌رود و سختی می‌کشد، این ملت آماده جهاد و شهادت شد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: استواری در برابر مستکبران، شدت در برابر کفار، در خدمت‌گذاری، عدالت‌گستری، محرومیت‌زدایی، نظام‌سازی و قانونمندسازی انقلاب و تدوین قانون مترقی اسلامی از شاهکارهای علمی و مدیریتی شهید بهشتی است.

باید جنایات آمریکا را برای مردم بازگو و افشا کنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی گفت: دشمنان فکر می‌کردند با کشتن بزرگان انقلاب ما، این انقلاب از بین می‌رود، اما فکر نمی‌کردند، حضرت امام خمینی(ره) با تدبیر و درایتی که دارد انقلاب را هدایت می‌کند.

حسین انجم‌شعاع ادامه داد: اوایل انقلاب منافقان تعداد زیادی از بزرگان و مردم کوچه و بازار را ترور کردند و به شهادت رساندند و ۱۷ هزار نفر توسط منافقان به شهادت رسیدند.

وی از هفته افشای حقوق بشر آمریکایی  از ۶ تا ۱۲ تیرماه سخن به میان آورد و بیان داشت: مقام‌معظم رهبری می‌فرماید: آمریکایی‌ها یا در ترورها دست داشتند و یا از مرتکبان این جنایات حمایت کردند.

انجم‌شعاع تصریح کرد: باید در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، جنایات آمریکا را برای مردم بازگو و افشا کنیم زیرا آنها در حالی ادعای حقوق بشر می‌کنند که بیشترین جنایت را انجام می‌دهند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول