اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح ۱۵ فروشگاه بانوان کار آفرین در بندرعباس

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری شبکه کارآفرینی هرمزگان عنوان کرد در شب عید قربان ۱۵ فروشگاه زنان در کار آفرین در طبقه دوم بازار نیلی افتتاح می شود.

افتتاح ۱۵  فروشگاه بانوان  کار آفرین  در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رحمان نورالدینی مقدم رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری شبکه کارآفرینی هرمزگان گفت: این شبکه بصورت تخصصی در مدت ۴سال در جهت راه اندازی کسب و کارهای خانگی و خرد فعالیت می‌کند و در این مدت فعالیت های مختلفی همچون برگزاری نمایشگاه های و پنج شنبه بازار ها در بخش تامین بازار و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی،  آموزش فضای مجازی، عکس برداری از محصول، مالیات، چیدمان نمایشگاهی و بسته بندی محصول جهت بالا بردن سطح آگاهی این بزرگواران از کسب و کار را در کارنامه خود می‌بیند که با تلاش بی وقفه یک تیم قدرتمند و متخصص این امکان را فراهم کرده است.

به گفته وی، در این مدت چهار سال بخشی از مشاغل خانگی که بااین مرکز فعالیت داشته اند و همچنین آموزش های لازم را دیده اند و به رونق نسبی کسب و کارهایشان رسیده اند هم اکنون به کسب و کارهای کوچکی رسیده اند که قراراست در روز هفتم تیرماه مصادف با شب عید قربان تعداد ۱۵کسب و کار در مجتمع تجاری نیلی طبقه دوم افتتاح شوند.

وهمچنین هدفگذاری این مرکز برای سال ۱۴۰۲ کمک به راه اندازی ۱۰۰ کسب و کار تا پایان سال می باشد که پیش بینی ۳۰۰الی ۵۰۰اشتغال پایدار در این هدف دیده می‌شود.

نورالدینی خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان تقدیر و تشکر می کنیم که در تمامی نمایشگاه ها و پنج شنبه بازار ها حامی ما و کسب و کارهای خانگی این استان بوده اند و امیدواریم همچنان این حمایت را در ادامه مسیر بیشتر داشته باشیم.

وی از شهرداری بندرعباس، دفتر امور زنان و خانواده استانداری،کمیته امداد امام خمینی (ره)و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان که حمایت خود را از این مرکز در تمامی مراحل داشته اند نیز قدردانی کرد و از همه مردم و شهروندان دعوت کرد چهارشنبه  ۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ الی ۲۳ برای حمایت  از بانوان هنرمند و کار آفرین  هرمزگان  در مراسم جشن افتتاحییه  ۱۵  فروشگاه در طبقه دوم بازار نیلی شرکت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول