اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پیدا شدن ۲ گردشگر مفقود شده مناطق کوهستانی ماسال

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال از پیدا شدن ۲ گردشگر مفقود شده در مناطق کوهستانی ماسال خبرداد.

پیدا شدن ۲ گردشگر مفقود شده مناطق کوهستانی ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، مقداد حسین زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گردشگران و کوهنوردان برای حضور در مناطق کوهستانی باید نکات ایمنی را رعایت کنند، اظهار کرد: حضور در مناطق کوهستانی نیازمند داشتن یک راه بلد و تجهیزات لازم است در این خصوص گردشگران و کوهنوردان با مشکل بر خواهند خورد.

وی با اشاره به گمشدن دو نفر در مناطق کوهستانی ماسال گفت: ۲ گردشگر اهوازی که قصد داشتند از غار آویشو بازدید کنند ، به دلیل ناآشنایی با مناطق کوهستانی این شهرستان گم شدند و با تلاش امدادگران هلال احمر پایگاه تاسکوه ماسال پیدا شدند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال این ۲ گردشگر ساعت ۲ بامداد نزدیک غار آویشو شهرستان ماسال در سلامت کامل پیدا و به مکان امن منتقل شدند.

حسین زاده با تأکید بر حضور سریع نیروهای امدادی در مناطق کوهستانی ماسال بیان کرد: به محض مطلع شدن از مفقود شدن عده‌ای در مناطق کوهستانی ماسال، نیروهای امدادی در محل حادثه ایجاد و اقدامات لازم انجام شد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول