اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هلاکت 1 نظامی صهیونیست در جنوب فلسطین اشغالی

1 نظامی صهیونیست در یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی به هلاکت رسید و آموزش نیروهای نظامی در این پایگاه تا پایان تحقیقات متوقف شد.

هلاکت 1 نظامی صهیونیست در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک نظامی صهیونیست در ساعات پایانی شامگاه دوشنبه (دیشب) در یکی از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در نقب (جنوب فلسطین اشغالی) به هلاکت رسید.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای کوتاه و بدون اشاره به جزئیات بیشتر ادعا کرد این نظامی حین آموزش در یکی از پایگاه‌های نظامی منطقه نقب به ضرب گلوله نیروهای خودی به هلاکت رسیده است.

با این حال، سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت ارتش به همراه پلیس نظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده تا به زوایای پنهان این رویداد پی ببرد، از‌این‌رو دستور توقف آموزش تا پایان تحقیقات صادر شده است.

براساس آمار منابع انسانی ارتش رژیم صهیونیستی، ۴۴ نظامی صهیونیست طی سال ۲۰۲۲ کشته شدند که از این تعداد ۳ نفر در درگیری با نیروهای مقاومت در کرانه باختری به هلاکت رسیدند و ۱۴ تن دیگر خودکشی کردند.

آمار منتشرشده حاکی از آن بود که شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی در مقایسه با سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است، به‌نحوی که طبق داده‌های منتشرشده در سال ۲۰۲۱ و پیش از آن، ۳۱ نظامی صهیونیست در سال ۲۰۲۱ و ۲۸ نظامی در سال ۲۰۲۰ به هلاکت رسیده بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول