اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

هاشمی: هیچ انتقادی نشنیده‌ام

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: هیچ انتقادی درخصوص معاونان خود نشنیده‌ام و امیدوارم این افراد با تجربه موفق باشند.

هاشمی: هیچ انتقادی نشنیده‌ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مناف هاشمی در حاشیه رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری، اظهار داشت: پس از نهایی شدن لیست‌ها به عنوان سرپرست کاروان وظیفه دارم در اردوها و رکوردگیری‌ها شرکت کنم و نظر ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها و کادر فنی آن‌ها را ارزیابی کنیم. یک گروه ۷ نفره از مردان و ۳ یا ۴ نفره از بانوان را که شانس مدال دارند با خود به مسابقات خواهیم برد و اوضاع بر اساس بررسی‌های صورت گرفته امیدوار کننده است و همانطور که اعلام کرده‌اند شانس مدال دارند بتوانند موفق باشند و کسب مدال داشته باشند و به اهداف خود برسند.

وی درمورد خواسته انوشیروانی مبنی بر امکان تمرین مجدد وزنه‌برداران در آکادمی ملی المپیک، گفت: وزنه‌برداری، تکواندو، کاراته، کشتی، جودو و کوراش که امید به کسب مدال بیش‌تری دارند از تمامی حمایت‌ها از جمله مربی، تجهیزات، سالن و آکادمی مکلف هستیم که به آنها کمک کنیم و انتظار داریم کمک‌های وزارت ورزش هم به عنوان پشتیبان اضافه شود چرا که در حال حاضر ورزشکاران نیازمند حمایت هستند تا با تمام تلاش، انگیزه و کم‌ترین دغدغه حرکت کنیم.

دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک درمورد انتقاداتی که نسبت به معاونانش مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین چیزی را نشنیده‌ام، معاونان خود را دو سه روز است انتخاب کرده‌ام و هیچ انتقادی نشنیده‌ام و امیدوارم این افراد با تجربه موفق باشند؛ رئیس کاروان می‌تواند سه معاون داشته باشد که این موضوع را ابلاغ کرده‌ام و مشاورانی در حوزه فنی و بین‌الملل به من کمک می کنند.

هاشمی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون ژیمناستیک، تصریح کرد: جلساتی با وزارت ورزش داشته‌ایم و در حال جمع‌بندی هستیم که در قالب یک توافق به تصمیمی برسیم که به نفع ورزش ایران و ژیمناستیک کشور باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول