اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رستمی: جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان سیاست‌های خود را در دنیا پیش می‌برد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان است و دشمنان ایران به ویژه آمریکا در ضعیف‌ترین دوران خود و در حال دست و پا زدن‌های آخر هستند.

رستمی: جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان سیاست‌های خود را در دنیا پیش می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی اظهار کرد: نگاهی به تحولات اخیر سیاسی در منطقه غرب آسیا نشان می‌دهد آمریکا به درجه‌ای از ضعف رسیده که شاهد شکست مفتضحانه سیاست‌های خود است‌.

وی با اشاره به اخراج آمریکا از عراق و خروج آن از سوریه تاکید کرد: امروز هم‌پیمانان منطقه‌ای این کشور نیز در حال برقراری ارتباط با ایران هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این تعبیر مقام معظم رهبری که "با اطمینان می‌گویم نظام بین‌الملل در حال تغییر به نفع جبهه مقاومت و به ضرر نظام بین الملل است" تصریح کرد: در منطقه نشانه‌های زوال آمریکا دیده می‌شود به طوری که هیچ زمان به اندازه امروز آمریکا در ضعف و زبونی قرار نگرفته است. 

وی به تشریح نشانه‌های ضعف و استیصال آمریکا پرداخت و افزود: عربستان که روزی گاو شیرده آمریکا بود در زمانی که موشک هایپرسونیک را آزمایش می‌کردیم و در تهران میزبان مقاومت فلسطین بودیم تقاضای ارتباط با ما را دارد.

رستمی گفت: دعوت سوریه به اتحادیه عرب و ارتباط با کشورهای منطقه که زمانی از سیاست‌های آمریکا تبعیت می‌کردند از دیگر نشانه‌های آن است که جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

وی افزود: ورود آمریکا برای دخالت در منطقه ۷ هزار میلیارد دلار هزینه در بر داشت اما نتیجه آن خروج مفتضحانه از منطقه بود، مقاومت مظلومانه مدافعان حرم در سوریه منجر به شکست نقشه‌های آمریکا شد که ناشی از ایمان و باور به قدرت لایزال الهی بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیش چشم ما نمونه‌های فراوانی از تحقق اراده خداوند را در سخت‌ترین شرایط نشان داده است اضافه کرد: شهیدسلیمانی با بهره‌گیری از ایمان به خدا و تربیت در مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری به نقطه‌ای رسید که نقطه اتکای مستضعفان جهان شد و خواب دشمن را آشفته کرد که این قابلیت در جوانان نیز وجود دارد با بهره‌گیری از عنصر ایمان به خدا به این نقطه برسند.

وی بقای جمهوری اسلامی علیرغم انواع توطئه های دشمن را یکی از معجزات الهی عنوان کرد و افزود: دشمن انواع توطئه‌ها را برای نابودی ما به کار بسته اما هر بار با شکست سهمگین روبرو شده است. 

رستمی به آشوب‌های سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: در شورش‌های سال گشته تمام کفر کنار هم قرار گرفتند و توطئه پیچیده‌ای را علیه کشور به کار بستند تا نظام را نابود کنند اما با هوشیاری مردم و رهبری توطئه آنها خنثی شد.

وی در این خصوص افزود: دشمن تمام ابزارهای سیاسی، دیپلماسی، امنیتی، رسانه‌ای و بخش روانی  را کنار هم قرار داده بود و با فعال کردن شبکه‌های قاچاق اسلحه و ضد امنیتی سنگین‌ترین نبرد جنگ ترکیبی قرن را علیه ما به کار بست.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی هنرمندان و سلبریتی‌ها نیز به خدمت این جبهه آمده بودند گفت: تا پیش از این آشوب‌ها برخی از سلبریتی‌ها نمی‌دانستند ایران در کجا قرار دارد اما همه آنها به یکباره دلسوز مردم شدند!.

وی ادامه داد: برخی در داخل کشور درگیر تردید شدند و بعضی از جوان‌ها نیز القای دشمن را باور کرده بودند اما مقام معظم رهبری و مردم با اراده‌ای محکم در برابر آنها ایستادگی کردند.

رستمی برنامه دشمن در این توطئه را هدف قرار دادن ایمان و باور مردم به انقلاب عنوان کرد و گفت: اگرچه این طراحی دشمن تمام نشده اما ما از موج این فتنه عبور کرده‌ایم و باید بدانیم در یک جنگ جدی با دشمن بوده و هستیم.

 وی با اشاره به هفته قوه قضائیه و حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکایی که هواپیمای مسافربری ما را با ده‌ها سرنشین سرنگون و تعداد زیادی از مسئولان را ترور کرده، امروز مدافع حقوق بشر شده است!‌.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به توجه جمهوری اسلامی ایران به زنان افزود: امروز بالاترین شاخص حقوق زنان اعم از تحصیلات، اشتغال، امید به زندگی، تصدی مناصب تدریس و کرسی‌های علمی در ایران وجود دارد آن وقت دشمن ما را مورد تهاجم قرار می‌دهد!.

وی آمریکا را شیطان مجسم خطاب کرد و گفت: تنها راهکار ما در برابر چنین شیطانی مقاومت و ادامه مسیر شهداست که به لطف الهی امروز به درجه‌ای از اقتدار رسیده‌ایم که دشمن توان نزدیک شدن به کشور را ندارد و باید با نگرانی از تنگه هرمز عبور کند.

 رستمی در ادامه دولت سیزدهم را دنبال‌کننده مطالبات مردم و رهبری خواند و گفت: دولت خدمتگزار معتقد به پیگیری مطالبات است و شدیدا دنبال گشایش‌های اقتصادی در زندگی افراد جامعه.

وی به نقش فعال دولت در سیاست‌های منطقه ای و امنیتی کشور پرداخت و افزود: در دورانی که برخی از دولتمردان در گذشته از آزمایش‌های موشکی گلایه داشتند رئیس جمهور در مراسم رونمایی از موشک حاضر می‌شود و به سفرهای بین‌المللی می‌رود و قرارداد اقتصادی که با کشورهایی چون ونزوئلا امضا می‌کند. 

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: حاصل این سیاست‌ها و برنامه‌های دولت ایجاد گشایش های واقعی در زندگی مردم و پیروزی‌های بزرگی است که در راه است.

وی در پایان مسئولیت علما برای ادامه مسیر انقلاب را مهم عنوان کرد و گفت: مسئولیت علما ویژه است و باید با جوانان انس بگیرند و با مردم ارتباط قوی برقرار کنند چون اگر مردم و به ویژه جوانان رها شوند دشمن آنها را جذب کرده و به انحراف می‌کشاند.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول