اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دشمن می‌داند نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: دشمن در جنگ ۸ ساله با تمام قوا به میدان آمد و متوجه شدند و اکنون نیز می‌داند با انقلاب اسلامی به این راحتی‌ها نمی‌توانند مقابله کنند.

دشمن می‌داند نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی در سومین یادواره ۱۱۱ شهید ورزشکار خراسان‌شمالی ضمن یاد ۳ هزار شهید استان در دفاع مقدس، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله دولت‌های شرقی و غربی گرچه با هم در جنگ سرد در رقابت بودند اما برای مقابله با نظام انقلاب اسلامی با یکدیگر تفاهم داشتند و سلاح و مهمات و همه مایحتاج نظامی را برای جبهه دشمن فراهم می‌کردند.

وی گفت: در سال ۶۹ که اتحادیه جماهیر شوروی از هم پاشید، آمریکایی‌ها احساس کردند که دیگر کدخدای جهان و تک قدرت جهانند و به سوی حکومت بر جهان قدم برداشتند و ناوهای خود را به خلیج فارس آوردند اما در جنگ ۸ ساله حریف ایران نشدند و متوجه شدند با انقلاب اسلامی به این راحتی‌ها نمی‌توانند مقابله کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه این انقلاب ۴ محبت ویژه از جانب خداوند دارد، افزود: اولین آن مکتب بزرگ دین اسلام، دوم رهبری بزرگ و مقتدر، سوم مردمی بزرگ و در آخر داشتن دشمنی قوی‌ست که وجود این دشمن، مارا هم قوی کرده است.

وی تصریح کرد: ما اگر امروز هستیم به جهت این است که از دشمن قوی‌تریم و بدانیم که دشمن، دشمن ضعیفی نیست هرجا ورود کرده حریفش را شکست داده است  اما ۴۴ سال است با مردم ایران می‌جنگد و نتوانسته مردم و نظام انقلاب اسلامی را شکست بدهد.

سردار فرجی با اشاره به جنگ ترکیبی سال گذشته علیه ایران واغتشاشات، بیان داشت: اینکه دشمن نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند بخاطر حضور جوانان و مردم در میدان مبارزه است.

وی ادامه داد: دشمن رسما هم اعلام کرد ما به دنبال براندازی نظام نیستیم چون در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ مثل سال‌های ۸۸، ۹۶، ۹۸ تجربه کردند و فهمیدند این نظام مستحکم است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه مصر، تونس، اردن و هر کس که به آمریکایی ها تکیه داد شکست خورد، گفت: بسیاری از کشورها متوجه شدند آمریکا ستون لرزانی است و نمی‌توان به آن تکیه داد و باید به جمهوری اسلامی ایران تکیه کنند.

سردار فرجی جوانان را ادامه دهنده راه شهدا خواند و افزود: جوانان ما در همین استان برای حضور در جبهه‌ها از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی گفت: درست است که آسیب‌هایی داریم که باید رفع شود ولی این به این معنی نیست که کشتی انقلاب مانده باشد، کشتی انقلاب حرکت می‌کند و ما امروز توانسته‌ایم قدرت اول نظامی منطقه باشیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول