اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توضیحات استاندار تهران درباره تأخیر در تحویل 10 هزار واحد مسکن‌مهر پردیس

استاندار تهران گفت: در خصوص 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس، اقداماتی از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت تکمیل واحدها در حال انجام است و به زودی این واحدها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

توضیحات استاندار تهران درباره تأخیر در تحویل 10 هزار واحد مسکن‌مهر پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در رابطه با عدم تحویل به موقع 10 هزار واحد مسکن‌مهر پردیس طبق وعده داده شده، اظهار کرد: کارهای سخت 10 هزار واحد مسکن مهر تا حدودی انجام شده که یک بخشی از خدمات جانبی به لحاظ مسائل زیربنایی آن باقی مانده که این موارد اگر تأمین نشود، عملا امکان بهره‌برداری از 10 هزار واحد نیست.

وی با بیان آنکه انتقال برق و آب انجام شده است، ادامه داد: در این خصوص اقداماتی از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جهت تکمیل واحدها در حال انجام است و به زودی این واحدها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

استاندار تهران بیان کرد: کار عمده فیزیکی این 10 هزار واحد در گذشته انجام شده است و مشکل ما در حوزه زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز و بخشی حوزه‌های تاسیساتی است.

فخاری تصریح کرد: امروز در جلسه هماهنگی های به صورت کامل انجام شد، برخی از مشکلات در حوزه برق رفع شد، در حوزه آب محدودیت‌های وجود داشت ولی امروز قطعی شد که برای تعداد واحدهایی که واگذار می‌شوند آب مورد نیاز تامین شود، در حوزه گاز هم قرار شد که انشعابات لازم را انجام دهند.

 

 

به گزارش فارس، استاندار تهران در فرودین ماه 1402 در حاشیه بازدید از مسکن مهر پردیس گفته بود: ۱۰ هزار واحد از ۲۹ هزار واحد باقی مانده مساکن مهر پردیس که جز تعهدات دولت‌های گذشته بوده است، در آینده‌ای نزدیک و کمتر از دو برابر انگشتان دو دست افتتاح خواهد شد.

وی در مورد ۱۹ هزار واحد باقی مانده مسکن‌مهر در پردیس نیز تاکید کرد: ۱۹ هزار واحد باقی مانده باید تا شهریور ماه امسال تکمیل و تحویل متقاضیان شود؛ زیرا بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول