اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مهلت یک ماهه دادستان قزوین برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید از انبار غله استان، یک ماه مهلت داد تا وضعیت برنج های موجود در انبار تعیین تکلیف شود.

مهلت یک ماهه دادستان قزوین برای تعیین تکلیف برنج های موجود در انبار غله

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی در بازدید از انبار سازمان تملیکی، گمرک و غله که به همراه مدیرکل سازمان اموال تملیکی، تعزیرات، گمرک و غله استان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در دادستانی مرکز استان نظارت مستمر بر انبارهای غله و گمرک است تا از تضییع حقوق عامه جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در بازدید از انبار گمرک به دستگاه های متولی و اجرایی تاکید کردیم در عرض 3 هفته نسبت به تعیین تکلیف برخی از اموال موجود در انبار گمرک اقدام کنند.

دادستان قزوین افزود: متاسفانه در بازدید میدانی از انبار غله نیز مشاهده شد که به دلیل عدم پاسخگویی آزمایشگاه همکار که در استان دیگر قرار دارد، 1500 تن برنج وارداتی در انبار غله استان ذخیره شده که با هماهنگی صورت گرفته مقرر گردید در صورت عدم پاسخگویی آزمایشگاه کلیه برنج ها بین عاملین و مردم توزیع شود.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در احیای حقوق عامه و مبارزه با فساد با کسی تعارف نداشته و طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول