اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بوق تلفن های ثابت بیش از هزار مشترک به مدار بازگشت

بوق تلفن های ثابت بیش از 1000 مشترک در 10 محله شهرستان میناب که سالها به علت سرقت کابل شبکه قطع شده بود با اقدامات مستمر رئیس مخابرات به مدار بازگشت.

بوق تلفن های ثابت  بیش از هزار مشترک به مدار بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، قطعی تلفن‌های ثابت شرکت مخابرات در بیش از ۱۰ محله بزرگ شهرستان میناب که سالها از بی توجهی نسبت به حل آنها می گذشت با روی کار آمدن مدیریت جدید در اداره  شهرستان مخابرات میناب  واقدامات وپیگیری های شبانه روزی در حال مرتفع شدن است.

بیش از ۱۵۰۰ مشترک تلفن  ثابت در شهرستان میناب به علت سرقت زیرساخت های شبکه مخابرات  در برخی از محله های این شهرستان بدون بوق بود وبا همه پیگیری هایی که در طول این سالها برای رفع این خرابی ها شده بود این کار به سرانجام نرسید.

 

وارد کردن بیش از حد وپی درپی خسارت به شبکه های مخابرات شهرستان توسط سارقان سبب شده بود تا دست مخابرات شهرستان در حل وتامین ملزومات وکابل مورد نیازخالی بماند تا مشترکین تلفنهای ثابت، سال بدون تلفن سپری کنند.

اما با روی کار آمدن مدیریت جدید در مخابرات شهرستان در طول یکسال گذشته  سبب شد تا  برای رفع این خرابی ها اهتمام ویژه ای داشته باشد وبرای حل این مشکل که در برخی از محله ها به بیش از چند سال می گذشت  فکر اساسی کند.

بهادر دامن کشان رییس مخابرات شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به وعده داده شده به مردم و مشترکین تلفن ثابت برای رفع خرابی ها تا نیمه اول سال ۱۴۰۲  اظهار داشت: در سال گذشته به مشترکین محله های الم تابوتی ، گروصالحی ، بی نازنینی ، داوشتی، باغملک ، کمپ سد، شهرک المهدی و زهوکی  قول داده شد تا خرابی های موجود تلفتها تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ حل شود.

وی افزود: دربسیاری از محله ها شبکه هوایی که در تیر رس سارقان قرار داشت وخسارت زیای را به مخابرات وارد می کردند حذف وبه جای آن با حفاری انجام شده شبکه مخابرات به صورت زمینی انجام وتلفن مشترکین وصل شده است.

دامن کشان گفت: برای حل مشکل تلفن های محله الم تابوتی با انجام  ۲۵۰ متر حفاری و کابل‌کشی برقراری ارتباط مشترکین بعد از گذشت ۳ سال انجام شده

رییس مخابرات شهرستان میناب با اشاره به قطعی  ۵ و ۷ ساله تلفن مشترکین در محله های گروصالحی و بی نازنینی عنوان کرد:  در این  دومحل با حفاری بیش از ۳۵۰ متر برقرای ارتباط  مشترکین انجام شد.

دامن کشان با بیان اینکه  از قطعی تلفنهای محله های باغملک وداوشتی نیز به بیش از ۷ سال می گذرد اظهار داشت : با برنامه ریزی های انجام شده وهمکاری مردم وشهرداری با مخابرات برای حفاری بوق تلفنهای مشترکین در این محله ها به مدار بازگشت.

وی از برقراری ارتباط بیش از ۱۰۰۰ مشترک که در سنوات طولانی بامشکل قطعی ارتباط  تلفن مواجه بودند گفت: در طول این سالها بیش از ۱۵۰۰ مشترک با قطعی تلفن مواجه بودند که در حال حاضر مشکل قطعی تلفنهای ۱۰۰۰ مشترک برطرف شده اشت.

رییس مخابرات میناب گفت: هنوز در برخی از محلات مشترکین با قطعی تلفن مواجه هستند که تلاش می شود تا پایان سال مشترکین این مشکل برطرف شود.

دامن کشان از راه اندازی تعداد پنج سایت موبایل با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان طی بازه زمانی ۸ماهه در محله های جانشینی ، احمدآباد ، پارک شورا ،تمبانو ،ومحله دکترحسابی واقع در  ۹۵دستگاه گفت: تلاش می شود تا در بازه زمانی سه ماهه سایت موبایل در دومحله گروصالحی وشیخ آباد راه اندازی شود.

وی از اجرای طرح نجما(نهضت جهادی مخابرات ایران) در شهرستان میناب خبر داد وافزود: در این طرح که دردو نقطه خیابان شهید جهانگیر امینی وبازار طالقانی اجرا می شود به بالغ بر ۴۰۰ مشترک امکان بهره برداری از جدید ترین وبروز ترین تکنولوژی اینترنت وتلفن ثابت بهره مند می شوند .

رییس مخابرات میناب بیان کرد: این طرح که از اینترنت پر سرعت ftth وتلفن ثابت sip phon  که قابلیت بهره برداری اینترنت با سرعت ۵۰ میگابایت را دارا است اجرا می شود.

گزارش از :حبیب عیدزاده

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول